Pixajoy

Saturday, April 30, 2011

Home » Kalau Lelaki Kata

Kalau Lelaki Kata





Jom layan apa lelaki kata. Maknanya :

Kalau lelaki kata: oklah wak, kita sembang lain kali yek
Maknanya: memang kami bz pon.takde nk kias ape-ape..

Kalau lelaki kata: tak pe, saya tak kisah.
Maknanya: memang kami tak kesah pon sebenarnye.takde nk perli or sinis-sinis..

Kalau lelaki kata:  kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je
Maknanya: sebab lame sgt bkawan.dah tbiase.so,x leh nk develope feeling more than a friend.takde sbb laen.mase    nak dulu,korg yg jual mahal sape suruh kan.sori la ye..

Kalau lelaki kata: eh....u call ekk?sori.ttdo td.
Maknanya: ye,memang kami tdo pon..

Kalau lelaki kata: lain kali je la kita keluar, i bz la sekarang ni...nanti i free i call u, k?
Maknanya: kami ade byk keje yang tertangguh.tolong la pham.jgn la pk negatif sgt.ape pon yg kami buat,utk future..

Kalau lelaki kata: i sebenarnya tak la memilih sangat.
Maknanya: mmg kami tak memilih pon.kami pilih perempuan yg sedap mate kami memandang je.x semestinye kene lawa..

Kalau lelaki kata:i tak kisah penampilan u macamana pun.
Maknanya: jangan la mekap sgt doe.pnat tau tggu...

Kalau lelaki kata: lain kali kita keluar lagi ekk? i kena balik cepat la...ada hal..
Maknanya: memang lepas ni kami nk lg keluar ngan kamu..

Kalau lelaki kata: saya suka perempuan yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla..
Maknanya: saya tipu je.saya tak kesah pon.lelaki tak detail nk pilih ape2 pon.saje nk bg awak mrajok.sbb awak comel ble mrajok.hehehe....

Kalau lelaki kata:u keje kat mana? as what?
Maknanya: mintak-mintak la keje biase2 je.kalau keje besau.taste pon besau gak.hantaran besau.demand musti tggi pnye.nk jage standard la kate kan....

Betul ker wahai lelaki? Yang perempuan pulak, apa kata korang?

Oklah nak siap pergi kenduri. Dah lama aku tak makan nasik minyak nie. Tata..





9 comments:

chii said... Best Blogger Tips

ye ke..leh percaya ke

halila Ibrahim said... Best Blogger Tips

betul la kot.. pasal selalunya lelaki ni depa tak pikir or tapis bila berkata.. kalau pompuan akan pilih ayat yg best sekali bila bercakap..

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... Best Blogger Tips

rasa²nya betul lah apa dikata tu..

Qamarul said... Best Blogger Tips

betulllll.. hhaaa :D

Bro Ery said... Best Blogger Tips

Ye betul. Kami tak tahu nak berkias-kias dan kami amat lemah berpantun dan berpuisi. Muahaha.

P/s: Miss Tira convocation. Bro Ery jalankan tugas blogwalking :)

jauhi program klik dapat duit said... Best Blogger Tips

kitab mana yang puan kutu rujuk nih, tajul muluk ke?

mommie yuyu said... Best Blogger Tips

tgu laki jawapan dari laki2..hehe..mungkin ada betulnya kan mommie..laki ni jarang nak berkias2..

mommie, yuyu nk belajar cara buat fb like mcm mommie buat tu

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Best Blogger Tips

ini namanye lelaki ni memang dari golongan yang tulus, jujur dan ikhlas bila berkata sesuatu :)

bila blog bercerita said... Best Blogger Tips

hahahaha....leyh d gune pkai kew niyh....??