Pixajoy

Wednesday, April 27, 2011

Home » Cikgu Menghilangkan Diri!

Cikgu Menghilangkan Diri!



Hari nie Aiman balik sekolah lewat sejam kerana belajar komputer kat luar. Sedang enak blogwalking sambil menunggu tibanya Aiman pulang, aku terima panggilan dari pejabat. Pesanan penaja suruh aku call cikgu tadika Aiman. Apa hal pulak? Sekadar berkata di dalam hati. Serta merta no cikgu Ani aku dail. Rupanya Aiman kencing dalam seluar. Bertuah punya anak!


Cikgu suruh aku hantar seluar kat tempat belajar komputer tu. Aku dan en suami pun bergegas kesana. Isk2 macam-macam si chubby nie. Esok last Aiman sekolah, nak jugak tinggal tanda kenangan. Setibanya kat tempat tu, Aiman sorang-sorang depan pintu memonyokkan mukanya. Bila ditanya kenapa kencing dalam seluar, Aiman kata " Cikgu menghilangkan diri..". 


Betullah cikgu Ani ke kedai beli barang tinggalkan budak-budak tu dengan cikgu lain. Aku rasa Aiman memang selalu tahan kencing. Setiap hari  balik sekolah pukul 1130, sampai jer rumah kelam kabut bukak seluar. Kadang-kadang macam nak menitis sangat air teh dari corong comel itu.kihkih..Hari nie first time ada aktiviti tambahan kt luar. So memang dia nak kencing sangat la kot, tapi tak tahu tandas kat mana. Cikgu Ani pulak tak ada, terkencing la dalam seluar. Sabar jer la. Bertuah punya anak!


seksi pulak! dah la kencing dalam seluar!







14 comments:

solo molo said... Best Blogger Tips

Aiman, Aiman...

Sofya said... Best Blogger Tips

apalah aiman nii.. tak baik tau tahan kencing..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Best Blogger Tips

aiman xmalu.. dh besar2 pon kencing dalam seluar lagi... hehehehe

Miss Tira said... Best Blogger Tips

Hahaha, adakah alasan Cikgu Ani tak ada. Haa lain kali gunalah GPS untuk mengetahui kedudukan tandas sekolah kat mana. Hehe :p

Achahani said... Best Blogger Tips

Nakal la si aiman nih!
kekehhehe..

CIKGUM MENGHILANGKAN DIRI?
sungguh terer jwpn dia okes!

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Ahakss... Lawak lah Aiman. Muka dia mcm muka Munilah bila senyum. Rasa nak cubit jer muka dia. Heee.

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@solo molo
aiman tak kesah!

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Sofya
itulah..mgkin dia mls nk bukak seluar n spenda.pastu nk kena pkai sendiri.klu kt rumah boleh manja2 soh ibu pakaikan.hehe

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine
tu la geram jugak taknak cakap nak kencing..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Miss Tira
enset tak mampu nk beli tira cmna nak gps.huhu

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Achahani
yup! terer la sgt.acha pun pandai ckp nk kencing.hehe

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Fizalinolie
mestilah..ikut mulut ibu.itulah comel!perasan pulak ok..haha..

puanbee said... Best Blogger Tips

aiman yg montel ekeke.

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@puanbee
mmg montel!