Pixajoy

Sunday, April 03, 2011

Home » Tolong Kau Ubah

Tolong Kau Ubah


Saat Kau
 Minta pertolongan
Cuba
Aku Membantu
Selagi Termampu
Kerana Dendam
Bukan Cara Aku..

Kadang Terasa
Membalas Saja
Tapi hati 
Tidak Keras
Diri Tak Mungkin
Sampai hati 
Kerana Aku
Kesian Kau

Tapi..
Bila Aku Meminta
Kau Tega Berkata
Tolenrasi tiada
Lupa segala jasa
Tolong..
Tolonglah Kau Ubah..

Hairan Aku
Apakah susah
Untuk beritahu
Aku pula Beria
Kau Tiada Apa-Apa 
Tolong..
Tolonglah Kau Ubah

Adakah Kau
Memang Tak Ambil Kisah
Atau Kau
Memang Suka Menyusah
Pekalah
Hati Yang Kau Susah
Tolong..
Tolonglah Kau Ubah

Sakit Hatiku
Sekejap Sembuh
Sakit Orang Lain
Tiada Kau Tahu
Perkara Penting
Kau Ambil Mudah
Tolong..
Tolong Kau Ubah..

Cukup Senang
Tolong Beritahu 
Aku Senang
Semua Tak Susah
Tolong..
Tolong Kau Ubah..


* OMG camna aku boleh terlupa tengok ABP..huh...


13 comments:

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Kenapa ni Muni? Siapa orang tu... Saja jer nak menyibukkan. Tapi memang susahlah kalau org macam ni, kekadang susah untuk mengubah sikap seseorang melainkan diri nya mengambil inisiatif utk brubah =)

Miss Tira said... Best Blogger Tips

Ini macam sajak untuk orang yang tak tahu menghargai pertolongan je. Eh, betul ke? Hehehe :)

Atiey said... Best Blogger Tips

tgk ABP la muni oi...

chii said... Best Blogger Tips

hasil nukilan di mlm hari ya...

mau diubah apa nya lgi ni :D

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Fizalinolie
ada la sesorang.nk mitak tolong kita,tp tak jadi tak bgtau,kita pulak beria smp menyusahkan diri,dia relex ja buat muka tak bsalah..emm pelik2

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Miss Tira

tu satu..tp lebih kepada nk bgtau supayac tolong peka dgn susah payah org,jgn dok wat derk jer..hehe

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Miss Tira
tu satu..tp lebih kepada nk bgtau supaya tolong peka dgn susah payah org,jgn dok wat derk jer.walaupun ptolongan kita kecik,kena hargai ok.hehe

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Atiey
adoi terlupa nk tgik..dh nk habis mls la..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@chii
itu la..klu bcerita kang nti spesifik pulak..nie peringatan utk semua org jugak..:)

Liza @ Adzriel AB said... Best Blogger Tips

ni mesti tengah geram ni.

Puanbee said... Best Blogger Tips

bee pun tak tengok huhu

Qamarul said... Best Blogger Tips

cipta lirik lagi ke kak?? saye leh compose kan.. huhuhu

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... Best Blogger Tips

eh boleh jd lirik lagu ni..sure leh letops..