Pixajoy

Saturday, April 30, 2011

Home » Gambar Kenangan Terakhir di KDSI

Gambar Kenangan Terakhir di KDSI



Morning korang..


Alhamdulillah barang-barang pindah dah selamat sampai ke Sungai Petani. Kami pun telah sampai dengan selamatnya juga. Banyak betul dugaan. Dah la tayar kereta pecah, tayar trak pun pecah jugak. Sampai di SP keadaan rumah membuatkan aku kecewa. Dugaan demi dugaan aku tempuh. Tak perlu aku nyatakan keluh kesah sepanjang melebihi 24 jam yang menghuni hidup aku seharian semalam. Bersyukur! Harapan aku semuanya akan selesai tak lama lagi.


Layan lagi kenangan terakhir bersama warga KDSI. Sesi bergambar berlaku selepas sesi mengangkat barang masuk kedalam trak. Sila abaikan muka yang berlemuih (comot) dan pakaian yang langsung tak vogue.

















Nanti Insyaallah aku akan cuba menjejak korang perlahan-lahan. Maaf tak dapat bertandang kerana sibuk. Terima kasih kerana support aku. Masih dalam mood penat dan sedikit tekanan. Sekian harap maklum!hehe..



     
           

11 comments:

puanbee said... Best Blogger Tips

sob sob sob tetiba ku yg sedih nih kutu ..uwaa

chii said... Best Blogger Tips

amboih amboih aiman..sape la cik adik manis sebelah tu..comel je :0

mommie yuyu said... Best Blogger Tips

mama, nk milo sejuk...hihihi..

walaupun mcm2 dugaan, akhirnya smua selamat ditempuhi kan?alhamdulillah..

mykhalis said... Best Blogger Tips

yerla..bukan mudah nak berpindah ke tempat baru selepas ramai kawan kita ada,,

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@puanbee
bee memang..huhu

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@chii
sysya la chii.yg aiman main kawin2 tu..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@mommie yuyu
minum milo anda jadik sihat dan kuat.baju adk ipar tu.byk pattern milo sbb dia dulu aktif sukan.baju free.haha..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@mykhalis
betul khalis.sebak pulak bila terkenangkan mereka semua..

akutetapaku.com said... Best Blogger Tips

singgah bc n3 d sini...

singgah2 la disini

http://akutetapaku85.blogspot.com/

Bro Ery said... Best Blogger Tips

Naik hitam dah si Aiman ni mesti main panas je ni. Haha.

P/s: Miss Tira convocation. Bro Ery jalankan tugas blogwalking :)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Bro Ery itu lakulit cpt terbakar si aiman nie.lg2 bla blik kmpg.kompem kelabu asap!