Pixajoy

Friday, April 01, 2011

Home » Contest! RM100 untuk dimenangi dari abdulfarique.com

Contest! RM100 untuk dimenangi dari abdulfarique.com



Salam semua..


Kali nie adik manis Deeya tag aku. Sapa yang menang dapat duit wey..Pakcik kayo..Ok dah jangan mata duitan sangat. Tujuan utama supaya korang dapat mengenali si empunya tuan tanah bernama Akademi Fantasia dengan lebih dekat..Ops..AF tu nama singkatan ja..Nama sebenar Abdul Farique. Jom reramai  kasi meriah..


Setiap manusia ingin berjaya, namun tak semua miliki tuah..Tertarik dengan kata2 AF, aku juga setuju bahawa kita kadang2 hidup kita memang berdasarkan tuah. Pepatah juga ada mengatakan, Tuah ayam nampak di kaki, tuah aku siapa yang tahu..Mana tau aku menang RM 100. Berbaloi-baloi.haha. Just joking..




Comel jer header AF.. Aku agak AF nie seorang yang agak merendah diri kerana tajuk yang tertera pada header adalah riwayat seorang insan hina..Ya kita sebagai manusia memang hina disisi Allah (tetiba ustazah)..Tak banyak aku nak complain pasal blog AF sebab bagi aku penulisan seseorang berbeza, kita tak boleh nak meniru sesiapa kerana itu anugerah yang kita ada. AF juga ada cara tersendiri dan menarik untuk korang teroka.. 


Layout berwarna biru semestinya warna tenang, sesuai dengan lelaki seperti AF. Tapi aku cuma nak AF transform layout jadi warna hitam sebab hitam itu ada gaya, mutu, keunggulan..Lelaki macho kan suka warna hitam..Apa punya transformasi la..Tranformasi jugak kan AF?hehe..


Aku tag bee, kakyong dan fiza sebab dieorang pandai bab mereview. Aku bagi otai yang reciew blog AF sebab dah tau dah aku takkan menang..hehe..



23 comments:

chii said... Best Blogger Tips

ni menariknya blogger ni kan..kita dpt kembangkan perkawanan /perkenalan melalui tag ..ehehe..

mcm menarik..nnt chii terjah la..mn la tau kot2 leh usha ke kan :p

Atiey said... Best Blogger Tips

semoga berjaya

mykhalis said... Best Blogger Tips

mana boleh cakap awal2 tak menang..kene cuba dulu baru tau..hehe

hottest entry di blog khalis :
Bila isteri curang dan kantoi

Makna disebalik kata-kata seorang perempuan

mommylavender said... Best Blogger Tips

semoga berjaya....

Miss Tira said... Best Blogger Tips

Boleh tahan juga Puan Kutu review blog ye. Ok laa ni. Belum cuba belum tahu.

Nur Farah Hani said... Best Blogger Tips

wah hadiah lumayan gila.. huhuhu.. xd

puanbee said... Best Blogger Tips

haa bee tk nak ah review bagi kutu menang wee.....nanti bee buat yer..tunggu turn

psstt kutu bee tk merajuk dgn kutu lah ..haa saja wat staement gatai cenggitu :)

sakura040582 said... Best Blogger Tips

hi PuanKutu,
Selamat berkenalan :-)

Wah mcm menarik ajer!!!! Besh juga yer buat terjah ni. Di samping menambah kwn2 blogger :-)

kakyong said... Best Blogger Tips

wow.. menarik tu hadiah yg ditawarkan.. nanti kakyong g jengah..

Abdul Farique said... Best Blogger Tips

wahh ayat gile gempak :) , thanks 4 join :)

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Amboi tag2 org yer sekarang. Hehehe.Thanks yer mengtag fiza...

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@chii

boleh jer chii..tp taktau la pulak dh bpunya ke blom..p la usha2..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Atiey

Amin..tq

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@mykhalis

ala mana pandai review khalis..merapu jer pandai..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@mommylavender

tq mommy..join jom..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Miss Tira

eh boleh tahan apa..hancus!!

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Nur Farah Hani

klu mata duitan baik masuk..keke..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@puanbee

amboi bee..gatai sungguh!igtkan betul td..buat la..mana tau rezki bee..rm100 tuu...

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@sakura040582

salam kenal..sila2 ke blog beliau meramaikan rakan blogger..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@kakyong

tu sbb tag kakyong..masuk tau!

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Abdul Farique

gempak aja tanpa isi..huhu..meriahkan suasana riang ria contest.mana tau btambah kwn blogger sbb sy..huhu perasan!

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Fizalinolie

eh fiza..duit tu..sila rebut peluang.haha..

Abdul Farique said... Best Blogger Tips

http://gengblogger.com/v/438836 kputusan contest