Pixajoy

Monday, April 11, 2011

Home » CONTEST mummyHaza~ Uniknya Ayah & Anak

CONTEST mummyHaza~ Uniknya Ayah & Anak



Uii cuba tengok, betapa uniknya anak dan ayahnya..Berminat? 
KLIK BANNER

Selamat pagi Malaysia


Macam iklan pulak aku ajak orang join.kehkeh..Ekceli dah lama ditag oleh puanbee, tapi hari nie baru berkesempatan. Simpan lama2 nanti lupa pulak..Gambar yang menjad uniknya abah dan Aiman ialah


Gambar diambik masa kami bercuti kat Port Dickson. Aiman tak sabar betul nak mandi manda kat kolam renang walaupun pantai PD cuma belakang hotel. Unik rasanya bila melihat dua beranak nie memandang air di dalam kolam macam pandang ikan tengah berenang2..(unik ker?)

Aku mengajak semua ibu-ibu dan bapa-bapa yang dah baca entri nie untuk join..(jangan tipu kalau memang anda dah baca..Taruk jer gambar apa pun, janji unik dimata kita. Ini paksaan.haha..). Jom meriahkan contest nie!!..


Bye..



               

14 comments:

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Cute nyer Aiman kat sini. Hehehehe.

Miss Tira said... Best Blogger Tips

Seiras je dedua tu. Cara pandang dan senyum pun sama je. Hehehe.

puanbee said... Best Blogger Tips

gud luck bee dh join jugak GA nih!

Atiey said... Best Blogger Tips

semoga berjaya...aiman tu dah macam ur hubby...agak2 hubbymuni masa kecik2 camtu kot...sejibik dah!!

mrs.sabri said... Best Blogger Tips

gud luck puan kutu..saya pun join contest ni :)

chii said... Best Blogger Tips

kalo dilepaskan..aiman tenggelam x :p

Awan Biru said... Best Blogger Tips

Like father, like son orang putih cakap.

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Fizalinolie
hehe gemuk..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Miss Tira
tu sbb aiman dipanggil mus junior..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Atiey
ms kecik sma la..ms beso aiman en suami kecik jer. Aiman dah chubby dh..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@mrs.sabri
tq..tau.keke

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@chii
tak ekceli sebelah tu air cetek.utk budak2.lg sebelah tu yg mereka berdua pandang tu airnya baru la dalam..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Awan Biru
kehkeh..bpk borek ank rintik

Liza @ Adzriel AB said... Best Blogger Tips

alamak...seiras laaa