Pixajoy

Saturday, October 26, 2013

Home » Trend Tudung Bawal Terkini : Afia Bertudung

Trend Tudung Bawal Terkini : Afia Bertudung



Afia sekarang suka betul mencakar. Kuku tu kalau panjang memang nahas la dapat cakaran harimau dari dia. Pedih woo kalau kena. Tangan kaki dia pulak spesis tak reti duduk diam. Apa je benda dekat dengan dia mesti ditariknya. Sibuk la sangat menarik tudung ibu, minat nak pakai kot. Mari ibu gayakan Afia dengan tudung bawal trend terkini gadis melayu yang dijangka bakal hangat tahun 2014 nanti.haha..


Dapatkan segera di kedai berhampiran mengikut warna kesukaan.hakhak








14 comments:

Puan Mell said... Best Blogger Tips

ala.. comeynya.. sat! tangan tu ibu gari ka? baik je ropa. hahaha

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Comelnya Adik manis!!!
Yup.... Tudung tu tgh fofuler skrg

Eh... Cer tgk video tu. Saya upload balik

ibuayu said... Best Blogger Tips

Hehe comel afia

umi alya said... Best Blogger Tips

alalalala....... tomelnya afia

Masya said... Best Blogger Tips

Hahahaha omeyyy sgt menantu pilihan jgk ni

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

Haha. .comelll afia pkai tudung...ayu gitu..hehe..

CtAyue said... Best Blogger Tips

comelnye afia.. bulat mukanya.. cik ayu tk sempat nk bw..nt cik ayu maraton baca story afia yer...

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Comelnya Afia bertudung...

Cik Tieka said... Best Blogger Tips

gyiominyaaa Afia kak.. geram sangat tgk mata dia yg galak tuh..huhu

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Best Blogger Tips

Comey jer dia pakai tudung tu... :D

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Alahai comel je.. elok pula tak tarik tudung tu :)

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Hehe diam pulak dia pakai tudung tu PK....come mcm Ct Nurhaliza hehe...

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Alololo....comelnya bakal menantu. Kembang kucup dalam hati ni takut tak sempat masuk meminang tau....Err, 2014 nanti dah buka pendaftaran untuk meminang ke?

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

ololooo comelnya afia nih!