Pixajoy

Monday, October 14, 2013

Home » Aktiviti Kecur Liur

Aktiviti Kecur Liur





Orang nak raya, aku sibuk mencolek. Cari kuah kacang Mak Bee takde, yang Nusantara pun bolehlah. Tak berapa kick sangat, cair pulak tu kuahnya. Nak buat sambal kicap sendiri malas. Blog pun dah hampir sunyi, korang semua pun dah dikampung agaknya. Aku ni je malas gila nak mengemas balik kampung. 





9 comments:

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Huhu... Terliur tengok. Muni balik kpg ke?

Shark Kay said... Best Blogger Tips

adeh...
mmg xleh tgk nie..
meleleh air liur nnti.

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

Kecur ayaq liur..
sini susah nak cari cecah..huhu..klu nak, kena buat sndiri...:)

Amanda Suria said... Best Blogger Tips

Terliur tgok..apakan daya kena pantang untuk sementara..

Nastyna said... Best Blogger Tips

Colek raya ker ni. Hhahaa dulu kami selalu bubuh gula, kicap, cili ngan garam belacan jer, tu pun meleleh2 makan. Owhh teringin la pulak.

Cik Tieka said... Best Blogger Tips

baru jer siang td mkn mangga dgn jiran..memang musim mangga skrg kat sini. cecah dgn sambal belacan + asam boi..pehhh tak terkata.. >_<

CtAyue said... Best Blogger Tips

waaa dah berani makan..hihi.. saya lum cuba lagi asam2 nih..tgk tu punyalah telan je liur ni haa.. mak sy kata sy kena pantang lg.hihi

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Baru baru ni sebekas Okje buang asam yg konon dah dijerukkan... Bila dah lama kurang laku...OKje bukan pemakan jeruk ni!

Masya said... Best Blogger Tips

mak bee xde layan jerlah ape yg ade.. janji bercolek kikikiki