Pixajoy

Wednesday, October 23, 2013

Home » Menu Daging Korban

Menu Daging Korban



Alhamdulillah daging korban tahun ni dah selamat dimenukan dengan jayanya. Pagi tadi menu terakhir Daging blackpapper. Dua hari berturut-turut buat, semalam en suami kata tak puas makan. Dalam freezer tinggal tulang je seketul besaq gedabak entah apa nak bikin. Iron chef cuma aku sorang dengan skill memasak yang tak la hebat mana, menu pun sempoi-sempoi ala tintong je la.

Daging Goreng

Sup Tulang

Stik Daging Sos Lada Hitam

Sambal Daging

Daging bakar menghabiskan Sos Lada Hitam Stik Daging

Daging Blackpepper




15 comments:

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

wah! sedap2 menu daging tu... kira pandai lah ni masak berbanding sy...haha

Puan Mell said... Best Blogger Tips

pehhh... menu sodapp.. kiteorg wat sup gearbox.. hehe.. dgg tenteng, rendang. ade g 2kilo. simpan tuk ahkak. tunggu dia blik kg lak. hehe

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Minggu daging la ni yek!

Semua daging korban telah disalurkan ke rumah kakak ai yang lebih arif tang masak memasak ni... Dasar pemalas kan!

Sura Mohd said... Best Blogger Tips

semuanya memikat hati...:)

- AZIE - said... Best Blogger Tips

plg suka stik daging dan sup tulang..yummy

NzA said... Best Blogger Tips

Wah menu menarik tu pk. Kalah chef. Stok daging dlm peti ais akak tu masih byk lg. Ank2 dh jemu nk daging.

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Amboiiii... sedapnya tayang menu! Sabar2... nak habis dah pantang. Inipun dah makan sedap2~

umi alya said... Best Blogger Tips

untungnya aiman dpt ibu yg pandai masak

TelingaBulat said... Best Blogger Tips

wahh macam2 jenis lauk pauk..semua adaptasi dari daging qurban

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Suka daging ni tapi takut nk makan banyak banyak almaklumlah hehe......
macam macam menu tu PK....puas makan...

eita said... Best Blogger Tips

menu yang sungguh mengoda..

ita daging korban belom berusik pun lagi

MulutPayau said... Best Blogger Tips

wahhh macam2 menu ada..semuanya sedap dan mnggoda kalbu...

izan mama mia said... Best Blogger Tips

wah sedapnya menu

Masya said... Best Blogger Tips

menu daging jerlah yer.. selagi x habis sok.. dapa bnyk daging korban ke

Nora Karim said... Best Blogger Tips

amboih... sedapnya menu...!