Pixajoy

Sunday, October 06, 2013

Home » Abang Askar In Da House

Abang Askar In Da House



Tadi balik sekolah terus en suami bawak pergi potong rambut si chubby. Dah lama bertangguh nak potong. Si abahnya tu sibuk sangat mengalahkan menteri. Selalu lambat potong sampai kadang-kadang cikgu pun tegur.hehe..

Rimas tengok bila rambut Aiman panjang, serupa orang sakai. Bila dah botak baru la tak sakit mata aku ni. Fesyen abang askar paling sesuai buat si chubby. Memang tak boleh berfesyen, rambut Aiman ni gila lebat punya.


Kan kemas tengok rambut abang Aiman macam ni. Adik fia muka terperanjat je kena peluk dengan abang askar.hehe..





12 comments:

ibuayu said... Best Blogger Tips

Senang dah botak kan..

umi alya said... Best Blogger Tips

'abg aiman' tetap hensem kan afia..

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Wah! Botak habis si Aiman... Afia tak takut ke tgk abang botak?

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Hihihi. Abg askar cekup afia

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

a'aaa rambut aiman mmg lebat betoi kan

lizz said... Best Blogger Tips

aiman dah jadi abang askar yek...
Afia tu tak kenal abang askar tu kot hehe

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Si Abang pun sama. Rambutnya lebat tapi kesian pulak bila dibotakkan mcm askar pencen pulak dah. Tapi itu yg paling senang, ya tak?

Shark Kay said... Best Blogger Tips

hehehe..
seksi sokmo model sorg tu..
afia cm x suka jer abang dia botak tu.

ZieMarziah said... Best Blogger Tips

abang aiman peluk kuat sangat..tu yang afia terbeliak hehehe

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Abang Askar yeh....okje pulak tak gemar kalau anak dan suami potong gaya tu....mcm tak sesuai utk muka depa

TelingaBulat said... Best Blogger Tips

muke fia cm pelik nape ni mama amik pic aku heheh

CtAyue said... Best Blogger Tips

hihi.. senang cmgini..tk yah nk kena sikat2..hihi