Pixajoy

Sunday, October 27, 2013

Home » Aiman Berlatih Membaca : Baca Komik

Aiman Berlatih Membaca : Baca Komik



Berguna juga komik Shin Chan ibu ni, tak sangka Aiman minat nak baca. Jangan gelak ye aku suka baca komik Shin Chan masa zaman muda-muda dulu.hehe..



Susah nak baca Aiman kata sebab tulisan kecik sangat. Baca sikit saja ni sebab dah tak boleh concentrate. Dah habiskan masa dekat sejam baca buku Progressive Phonics dan buat latihan tulis perkataan bahasa Inggeris dengan ibu.


Aiman baca perkataan bulu, aku pulak nampak macam perkataan buku. Baru nak marah, sangkanya Aiman silap, rupanya mata ibu yang kero, betullah bulu.. Ketawa besar la dia. Shin Chan kan tak senonoh sikit wataknya, jangan turun perangainya ke Aiman sudah.







9 comments:

NzA said... Best Blogger Tips

Xkisah pk.. akak pn buat mcm tu kt 5f, beli komek2 shin chan n doremon. Bahasa mmg kasar ttp masa tulh akak terapkn nilai2 murni. Ckp kt ank, jgn ckp mcm shin chan xbaik...dosa, kena hormat ibu...insyaallah mrk minat mmbaca n dpt belajar sesuatu yg baik...gud luck aiman.

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Bagus lah tu. adam baca upin dan ipin. Sama, x boleh concentrate. Stress tulisan kecik sgt. Pastu semua sama kaler, x de sukukata, susah adam nak baca. Tak tau mana nk berenti

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Hebat boleh concentrate sejam study!

Puan Mell said... Best Blogger Tips

janji aiman nak membaca.. hehehe.. macam anak buah kite la.. org bru boleh membaca. semua nak dibacanya. surat khabar lah.. macam2. siap ajar syukrii tu tak menahan. dah la pelat urup'r' hahaha

Cik Tieka said... Best Blogger Tips

watak shin chan paling geram sye tengok..sbb shin chan tu mcm mengada-gada jer. huhu..samalah kak, sy dulu dgn kartun mcm x dpt dipisahkan. hari2 tgk kartun muka pun mcm kartun..adeh..

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Ha.....ni gambar Aiman tak pakai baju lagi...sebab tu okje setuju dgn statement awak tu PK hehe...
Tak pe komik shin shan pun okje....janji minat baca

Rapunzel Cikilolo said... Best Blogger Tips

aku pun dulu ada koleksi sin chan. haha.

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

saya kecik2 suke baca doraemon.. hihii

Masya said... Best Blogger Tips

haha.. hambikkk kan aiman dah tegor.. x pasal jer... kene gelak besar...