Pixajoy

Tuesday, October 08, 2013

Home » Gaya Afia Di Opis

Gaya Afia Di Opis



Dulu aku sibuk sangat Afia lambat meniarap, sekarang cabaran wo bila dia dok gila meniarap. Pantang letak bawah je terus dia pusing. Dah tak boleh letak atas meja tanpa pengawasan. Kat rumah nak buat kerja pun agak cabaran. Kadang-kadang kena letak bantal sebelah dia supaya dia tak boleh pusing.

Layan je gaya Afia meniarap di opis.







Tangan dok ketau sana sini. Gangang telefon pun dah pandai angkat kau. Tak lama lagi terkejut orang ibu dan Afia tukar profesion. Anak angkat telefon, ibu pulak membuta.hakhak..





22 comments:

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

Hahaa...semakin maju Afia..jgn tertukar profession plak ya:)

.:fyzz:. said... Best Blogger Tips

ni dh jadi cam seketeri ibu dh ni..alooo2...

mama ila said... Best Blogger Tips

wahh..dah pandai meniarap yer Afia..hehehe..amboii tangan..bambam =) teman ibu keje yer

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Hahaha... kan akak ckp mcm2 ada

Munnafendy said... Best Blogger Tips

seronoknya kak dpt bwk anak pi opis... :)

GREENJADE said... Best Blogger Tips

amboi teman ibu koje ye. pasni boleh lah ibu membuta sbb dh ade seksiteri. hehehehe

x lama lg pandai menyulur go-ahead & go-stan lg parah kan sis..hihihii

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Hihihihi. Cepat pandai la pasni =)

adrianna syaz said... Best Blogger Tips

Afia jd PA akak la ni eh..hehe

lizz said... Best Blogger Tips

kenapa la cute sangat afia ni...geram..

bestnyer kerja boleh bawak anak...
suka la afia dapat duduk ngan ibu yer..

umi alya said... Best Blogger Tips

bagusnya afia tolong ibu kt pejabat

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Wah Afia....dtg keje tolong mama yeh ...
Hehe...layan ajelah PK bila dah pandai meniarap..sat lagi pandai menyelar lagilah kena berjaga ...cepat je masuk bawah meja kang...hehe

ros_reeza said... Best Blogger Tips

hihi. comel.. akak dah ada PA kat opis :-)

NzA said... Best Blogger Tips

Wah, senanglh ibu sat lg sbb dh ada PA tlg wat kerja... gud girl.

TelingaBulat said... Best Blogger Tips

alalalla nomeinyee gramm..bdn die ketak2..gigit sikit kak hehehe

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Kecil2 dah masuk office :)

Shark Kay said... Best Blogger Tips

akhirnya dh pndai mniarap..
tahnaih bambam..
letih kepala dia asik duk angkt jer.
hehe.

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

ala comelnye dier...

x sabar tunggu org baru neh :p

Masya said... Best Blogger Tips

takda org jaga yer.. siap bwk opis terus.. nsb baiklah ibu jenis kerja fleksibelkan..

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Alahai, comellnya si Afia ni. Nak pinjam semalam boleh?

CtAyue said... Best Blogger Tips

afia dh leh niarap dah..tahniah afia..sori lama tk bw.. waa afia nk main phone yer.. pandai...

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

hahah bkn main lg afia./. meniarap sampai atas meja..

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Ibu dah ada pembantu kat opiss...lepas ni ibu boleh zzzz, Afia yg jaga opis..hihihi...
Comel betul gaya si bambam ni....