Pixajoy

Friday, October 25, 2013

Home » Budget 2014 : Bonus Kakitangan Awam Setengah Bulan Gaji

Budget 2014 : Bonus Kakitangan Awam Setengah Bulan Gaji



Kalau kat rumah setiap tahun tengok Budget mesti aku tertidur. Penat sangat mendengar pembentangan yang berjela-jela.  Hari ni kebetulan kerja petang, menangkap sikit-sikit la Budget yang dibacakan PM. Tu pun permulaan tadi aku dah membuta dah.

En suami dalam bas kemain sibuk tanya. Aku ni konon la sangat pemberi maklumat, mendengar budget sambil berblog, pasal bonus dan BRIM je aku tangkap sikit-sikit.  Alhamdulilah setengah bulan, bolehlah dari takde!hehe. Bantuan BRIM diperluas gak kan...

Benda penting lain tunggu berita highlight lah ye. Sama-sama kita tengok berita malam ni tau.









11 comments:

umi alya said... Best Blogger Tips

alhamdulillah, syukur daa tu

Cik Tieka said... Best Blogger Tips

untungnya jd penjawat awam kan kak. mcm ikan emas..dijaga dgn baik =)

LadyBird said... Best Blogger Tips

sedih jer tgk belanjawan hr ni..

Nora Karim said... Best Blogger Tips

alhamdulillah rezeki...

MulutPayau said... Best Blogger Tips

syukur Alhmdulillah..rezeki jgn ditolak..

BUNDA a.k.a KN said... Best Blogger Tips

Syukur Alhamdulillah...

NzA said... Best Blogger Tips

Akak 9n sama bila tgk budget,..bkn akak tgk ttp dato najib tgk akak...wakaka....
Syukurlah dgn rezeki yg diberi.

Rapunzel Cikilolo said... Best Blogger Tips

huhuhu.

tahniah semua yang kerajaan

:)

Shark Kay said... Best Blogger Tips

ok dh tu..
shark tunggu raya china jer bar dpt bonus..

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Hehe samalah kita PK ....yg berkenaan je yg ambik tau hehe...yg lain Tak ingat...baca paper je le...

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

alhamdulllah.. rezeki :-)