Pixajoy

Wednesday, December 28, 2011

Home » Tonton Online Misteri Jalan Lama

Tonton Online Misteri Jalan Lama





Siapa yang dah tengok Misteri Jalan lama apa komen korang? Aku suka part Ilya dan Indra kat dalam hutan lepas Indra kena belasah. Tiba-tiba je aku emo n feeling sedih bila Ilya kata " ko bukan je abang aku tau, ko je kawan aku yang aku ada sejak dulu..". Over kan? hiks..

Lakonan Hans, Que dan semua pelakon dah cukup mantap, tapi kostum tu memang nampak kelakar. haha. Jalan cerita boleh tahan sajalah. Aku suka nilai kekeluargaan yang ditonjolkan walaupun sedikit. Korang kena tengok sendiri..Aku tak berapa minat sangat cerita khayalan macam nie.hehe..Apa pun  karya Afdlin Shauki ni memang cipta kelainan. 








9 comments:

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

Tak tengok lagi hihihi

Ila said... Best Blogger Tips

dah tgk dah..not bad gak..tp costume memang kelakar kan

Jom Singgah Baca : Wordless Wednesday #6 | Kalau Berani Samanlah!

4kopisusu Online said... Best Blogger Tips

follback ya gan
aku udah follow

happy blogging

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Belum tengok jd tak leh komen lag.. :D

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

xpnh tgk lg cite ni.. nanti leh try tgk ni..

mrs.mi-G said... Best Blogger Tips

x tengok pon lg..best ker?hihi..

Cikpuan rara said... Best Blogger Tips

dh boleh tgk online eh.heeee.nt nk tgk lah.

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

xtgk lagi..heee

Budak Nakal said... Best Blogger Tips

x sempat nk g tgok lagi...x tau sempat ke x...