Pixajoy

Saturday, December 10, 2011

Home » Hijrah Abby Fana

Hijrah Abby Fana


Ekceli entry nie nak buat dari semalam tapi macam mana boleh lupa.haha..

Pagi semalam aku bukak TV terkejut juga tengok perubahan Abby Fana dalam Malaysia Hari Ini (MHI). Abby Fana sudah bertudung? Alhamdulillah penghijrahan yang sangat baik selepas beliau pulang menunaikan haji. Tengok tu cantik kan Abby bershawl? Memang dari dulu aku langsung tak berkenan dengan rambut beliau.haha..

Tahniah buat Abby Fana. Semoga terus sukses dalam bidang penyiaran!





25 comments:

Munnafendy said... Best Blogger Tips

Alhamdulillah....bagus2!!

abu muaz said... Best Blogger Tips

mudah-mudahan berpanjangan

Pia said... Best Blogger Tips

"salam...baguslah tu nama pun dah hajah kan..kalau tk hajah pun mmg patut kena tutup aurat apa lagi kalau dah pegi haji tu..smga bterusn dan bagi influen yg baik pd teman sebelah dia pulak..."

Scarlett O'Hara said... Best Blogger Tips

Alhamdulillah..... Kalaulah Wanita Pertama kita pun macam tu, kan bagus!

LYAfrina said... Best Blogger Tips

amin.. penghijrahan ke arah kebaikan. smoga diredhai allah swt

Gen2Merah said... Best Blogger Tips

alhamdulillah.. harap rakan2 dia dalam MHI tu pun akan turut sama terbuka hati utk berubah kan.. Insya Allah

Awan Biru said... Best Blogger Tips

Amin. Semoga yang lain juga akan turut berhijrah kepada cahaya. Orang yang bertudung rapi itu nampak manis.

So Shy Lady said... Best Blogger Tips

alhamdulillah...suka tngok imej tbaru hajjah abby ;D

Hanie_Dew said... Best Blogger Tips

Waaaahhhh best jya.makin ramai selebriri berubh ke jalan yg lebih baik.alhamdulillah.

NURULHANIF said... Best Blogger Tips

yealah dia dh pkai tudung.. mak saya ckp.. comel katanya.. alhamdullillah..:)

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

wahh alhamdulillah..

cantik la abby fana ni..:)

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Alhamdulillah.. Hijrah kepada yg lebih baik..

puanbee said... Best Blogger Tips

terus terang ye kutu , sejak dari dulu tak berkenana kat rambut dia.. haha

CikGu Ma said... Best Blogger Tips

moga perubahan mendekatkan kita denganNya..


**kak, mcm mana ea letak fb kat page atas blog ni? =)thanx kalo sudi kongsi...

kakyong said... Best Blogger Tips

ada baca pasal ni semalam.. tetap cantik lepas bertudung..

petuaemakhot said... Best Blogger Tips

Tahniah buat Kak abby fana
semoga menjadi contoh tauladan pada org lain.....

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

bagus ni.. perubahan yg sangat bagus..!

Jue said... Best Blogger Tips

Phijrahan mcm ni la yg bgs sbb diaorg ni kira 'idol' kpd yg d luar sana

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

Al-hamdulillah...abby nampak berisi la...

Wanie said... Best Blogger Tips

alhamdulillah :) makin ramai yang berhijrah..

chii said... Best Blogger Tips

alhamdulillah..makin lama makin ramai yg berhijrah =)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... Best Blogger Tips

mmg shantek abby bertudung..
Alhamdulillah, ramai dh artis yg dh tutup rumbut mereka... =)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

Alhamdulillah!!

Beliau pon dah berusia mmg patut sgtlah tu :)

anisalya said... Best Blogger Tips

tu la... pg td bukak tv3 perasan dia pakai tudung. alhamdulillah...

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

tahniah abby fana ! syukur alhmdllh .. xtau lak beliau gi haji ...