Pixajoy

Saturday, December 24, 2011

Home » Selamat Datang Orang Baru

Selamat Datang Orang Baru



ALHAMDULILLAH lebih kurang pukul8 tadi Acu Aiman telah selamat melahirkan.  Ini hero kecik ketiga dalam famili. En suami tiga beradik. Yang sulung Aiman, anak adik en suami yang kedua Irshad pun lelaki juga. Tiga berderet hero. Makin meriahlah nanti. Masa Tok Wan Aiman call tadi menjerit suka dia baby dah keluar. Aiman dah tak sabar nak peluk-peluk baby Acu.


Ini masa Irshad baby..Saling tak tumpah masa Aiman baby.
Irshad tembam sangat. Sekarang dah pandai jalan makin kurus si comel ni!



Aku suka bau baby, sedap woo..Tahniah buat Aishah & Nizam. Selamat datang orang baru. Tak sabarnya nak tengok baby!









12 comments:

Azzah said... Best Blogger Tips

comelnya..geram!

alif ismail said... Best Blogger Tips

wa...sweetnye...huhuhu...teringin nak ade anak sendiri..huhu...

kpah k-poh said... Best Blogger Tips

kpah dah pencen beranak...tunggu anak kawen ler nanti..nak timang cucu pulak...

kakyong said... Best Blogger Tips

tahniah.. aiman dpt adik sepupu lagi.. nanti bergasak 3-3 hero nih.. lagi meriah.. ;)

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

tahniah!!! memang best bau baby hihihi

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Bila lak kite nak dpt baby lg ye.. :D

hyz said... Best Blogger Tips

amhamdulillah dah selamat lahir... aiman tu nak sangat adik tu. mak bapak x paham2 ke ha? ni yang nak marah ni!!!

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

bestnya dpt bby baru..hee

kak nak tgk gambar bby!heeee

chii said... Best Blogger Tips

alala..comel je aiman ngan baby tu..ehe

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

ibu aiman ni bila nk bagi adik dkt aiman ni.. hihii

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

lepas ni giliran ibu aiman pula...tak gitu?

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

tahniah ... aiman ...bile nk beradek ? ibu usaha gigih yea ... ;)