Pixajoy

Monday, December 05, 2011

Home » Aiman & Buku Cerita

Aiman & Buku Cerita





Layan bila Aiman Bercerita..
Aku ambil video ni beberapa bulan yang lepas, tapi hari ni baru datang kerajinan melampau untuk upload.haha..
Abaikan budak chubby yang sentiasa seksi ni yer. 
Faham tak apa Aiman cerita? 
Cerita 4 in 1 ok, tapi macam satu cerita je panjangnya. 
Habis tu..habis tu..tak habis-habis.hahaha..











11 comments:

azam said... Best Blogger Tips

:) tak habis la camni

NzA said... Best Blogger Tips

hi.hi.hi.....comel je.....bila nk abis ni aiman

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

hehe..biasalh tu bebudak..bnyk imaginasi


p/s: boleh ajar camne nk upload video ke blog? sy penah buat tp error lah..

hyz said... Best Blogger Tips

aiman buat ringkasan cerita je ni... kan men cepat dia selak buku... haha... abis tu? abes tu? abes tu? hahaha

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

comelnya aiman..hee

chubby!

puanbee said... Best Blogger Tips

haa dah tengok dah video nih lepas tu , lepas tu , lepas tu kahkah

Wanie said... Best Blogger Tips

hahaha..nape aiman tak suke pakai baju kak?comel tengok die bace..adan sedap..hehe..habis tu habis tu sampai ke habis..haha

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Auntie taip komen dulu ye aiman.. nanti auntie tgk video tu.. tenet tak berapa mesra alam la aiman musin2 hujan ni..

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

nak tgk jugak video ni tapi broadband dh hbs limit so tenet lembab yg amat.. adus... nanti2 sy tengok yer..

Chocolate said... Best Blogger Tips

Adoi2...tergelak sakan sye tengok video ni!Adik kechik ni comey r >-<

kakyong said... Best Blogger Tips

agaknya mak dia pun pandai bercerita macam Aiman nih.. hehhe...

bagus Aiman, terus kan usaha..