Pixajoy

Monday, December 05, 2011

Home » MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY

MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY


Salam Bahagia


Hari ini aku nak join Giveaway dari Mak Dara. Adoi hampir pitam aku tengok hadiah yang sangat meletop kebaboom. Rezeki jangan ditolak walaupun macam confirm jer takkan menang.hoho.


Mak Dara cuma minta "BERIKAN SATU TAJUK FILEM"


Disebabkan aku teringin sangat nak nama sendiri di skrinkan dilayar perak, aku cadangkan tajuk "Puan Kutu Mati Kutu". Tinggi betul angan-angan.hehe. Baca tajuk mesti dah tau kan filem ni genre apa. Tentulah filem komedi yang boleh buat satu famili bergelak ketawa sampai guling-guling dalam panggung. Selain elemen komedi, mungkin boleh dimasukkan sekali elemen romantis dan fiksyen.


Pada korang yang nak join, sila Klik Banner. Tarikh tutup pada 7/12. Cepat korang, sempat lagi tu.








15 comments:

puanbee said... Best Blogger Tips

kalau ade memang kelakar lah kutu haha ..good luck yep~

tunz said... Best Blogger Tips

semoga berjaya..

NURULHANIF said... Best Blogger Tips

wah tajuk yg menarik tu kak.. hihi

AkmaFaizal said... Best Blogger Tips

Good Luck yer..nak join laa..hehe :)

Wanie said... Best Blogger Tips

bukan puan kutu yg tingtong? :P

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Best Blogger Tips

puan kutu mati kutu.. haha... terbaik kak.. gud luck k :)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said... Best Blogger Tips

Terima kasih Puan Kutu kerana sudi join GA Mak Dara ni.. nantikan keputusannya pada 8hb dis nanti ya.. all the best =)

nurbeena said... Best Blogger Tips

gd luck kak.

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

good luck muni!

tajuk tu mmg klakar dah tu.. hahha

alif ismail said... Best Blogger Tips

Mak dara????

LadyBird said... Best Blogger Tips

good luck akak.. :)

NzA said... Best Blogger Tips

ha.ha.ha...tajuk yg amat2 sesuai...
gud luck.

kakyong said... Best Blogger Tips

heheh.. memang nak tergelak baca tajuk puan kutu nih.. ;) gud luck

Hanie_Dew said... Best Blogger Tips

gud luck and all the best to you.meamng kebabom hadiah nya. untung untung boel masuk dalam skrip kan.

ppssst : ko memang kaki kontes. hahahha

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

adoi baru verangan nk join , dah luput tarikh join lak ...

gudluck yer kutu ... tajuk yg menarik tertarik :p