Pixajoy

Monday, December 12, 2011

Home » Teka - teki Ikan

Teka - teki Ikan



Rasanya ramai yang dah biasa dengar teka teki ikan ni, saja ja aku nak tempek. Ini bacaan santai yang buat aku tersipu-sipu senyum cover siung berlagak ayu terutama sekali soalan untuk ikan kat bawah ni.hakhak..




S : Banyak-banyak ikan, ikan apa paling sedih?
J : Ikan Haruan pasal dia sentiasa terharu.


S : Banyak-banyak ikan, ikan apa suka tipu orang?
J : Ikan goreng, kalau dah kena goreng, kekadang sampai hangit.


S : Banyak-banyak ikan, ikan apa paling miskin?
J : Ikan kering pasal poket selalu kering.


S : Banyak-banyak ikan, ikan apa tak tau malu?
J : Ikan Sardin, sebab buat muka sardin je memanjang.


S : Banyak-banyak ikan, ikan apa paling 'havoc'?
J : Pati Ikan Haruan Polloney pasal dia selalu pergi pati (party).


S : Banyak-banyak ikan, ikan apa sambut Thaipusam?
J :  Ikan paus (whale).whale whale..whale whale..whale..whale....







                      

                          

11 comments:

padin said... Best Blogger Tips

dalam banyak2 ikan, yang mana boleh terbang? hahaha..ikan yang dok dalam bekas, di bawak naik dalam kapal terbang ngeh3

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

hihiii sy xpnh dgr pun teka teki ni.. hahahaa

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Best Blogger Tips

hahaha... kelakar gilr.. banyak2 ikan, ikan ape yang kaya.. jawapan --> "anak ikan"

azam said... Best Blogger Tips

kesian ikan paus....hahahaha

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

hehehe...kesian ikan kering...

dzuandiey said... Best Blogger Tips

teka keti ketam ada tak?..hehehe

Jue said... Best Blogger Tips

hahaha best! 1st time dgr psl teka teki ikan ni dear. aku suke yg psl ikan goreng ngan whale whale hihi sesuai!

cucu jiran kat kpg? jgn2 dia x? aku pun lupe nama dia ><~

hyz said... Best Blogger Tips

wat la teka teki kutu...

kakyong said... Best Blogger Tips

hahhahaha... layan kepala time petang2 baca pasal ikan nih..

Giorgio Izas said... Best Blogger Tips

Dalam banyak2 ikan, ikan apa kepala Besar..?.. Ha3... Ikan pakai Helmet FullFace... (^_^)

Along Jay said... Best Blogger Tips

cuba teka nama ikan ape (p) didepan (p) ditengah dan (p )di belakang