Pixajoy

Wednesday, November 02, 2011

Home » Wordless Wednesday : Tepung Tawar

Wordless Wednesday : Tepung Tawar





                                                

22 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Best Blogger Tips

huhuu.. saya yg dh tua bangka n pon lom merasa tpung tawar lg kak :)

kakyong said... Best Blogger Tips

fuyooohh.. aiman, kecik2 dah pandai menepung tawar.. cayalah..

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Aiman ke tu yang nak wat tepung tawar. Heeheee.

Daddylicious said... Best Blogger Tips

sedondon pulak tu kaler baju dgn tudung dan bunga2 pengantin...

azam said... Best Blogger Tips

hehehe...cepat kawin la tu nanti

LYAfrina said... Best Blogger Tips

msa sy kwin dlu pon ada buat tepung tawar gak..time ni la biasanya nk perkenalkan famili pd psangan

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

sape yg nk tpung tawar ni.. aiman ke.. hahaa

Pia said... Best Blogger Tips

"amboi2...aiman pun nak jugakk.."

Mak Su said... Best Blogger Tips

pengantin ketawa! ;)

Pen Biru said... Best Blogger Tips

sampai hari ni msih dok terpikir..kenapa di sebut tepung tawarm, sdgkan acara tu langsung tidak menggunakan tepung!

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Wah....aiman pun menepung tawar jugak yer...

hyz said... Best Blogger Tips

amboi2 aiman.. sebok je nak tepung tawar... ke amik berkat pengantin si aiman tuh. hek3

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

hijaunya pengantin..hehe..dulu sy kawen pon tema hijau tp lain sikit hijaunya..

bardboo said... Best Blogger Tips

hai..si kecik ni pun mahu tepung tawar ye..hehe

Chocolate said... Best Blogger Tips

Do you love books?A lot?
WHy don;t you try this giveaway :D Good luck!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2011/11/october-gift-away-by-azreenchan.html

chii said... Best Blogger Tips

haishh..aiman pun nak tepung tawar gak ye...eheheh

Hanie_Dew said... Best Blogger Tips

aiman pun nak tepung tawar jugak.

iklan aiman tak kesah tu comel kan suara budak tu. mana la dia skrg kan.

Wanie said... Best Blogger Tips

amboi aiman pun join sekaki..sape kahwin kak?

ladyzamea said... Best Blogger Tips

rasanya pernah sekali jer menepung tawar...itu pun terpaksa sbb nk dapatkan bunga telor yg spesel..huhu

NzA said... Best Blogger Tips

baju aiman sama dgn warna baju pengantin....hi...

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

aunty ni dah tua bangka pun xreti menepung tawar tau...hahahah ~

SYaMiLa said... Best Blogger Tips

untie sya pun tk pernah tepung tawar..he3