Pixajoy

Friday, November 04, 2011

Home » Pengaruh TV dan Filem

Pengaruh TV dan Filem



Ini Fakta : Kanak-kanak menghabiskan lebih banyak masa mempelajari tentang kehidupan melalui media terutamanya tv. Secara purata seorang kanak- kanak menghabiskan kira-kira 28 jam seminggu menonton tv, dua kali ganda lebih banyak daripada masa mereka di sekolah.



Lately nie..Perkataan tu selalu keluar dari mulut Aiman. Penangan Hantu Bonceng!haha..








15 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

jgn tgk tv dekat-dekat tau aiman..nnt rabun pakai spek mcm aunty nih..nmpk tua tahu huhuhu

Wanie said... Best Blogger Tips

aiman dah besar nanti mesti happy go lucky..:) damia yg baby lagi pn dok tengok TV dah..keke

NzA said... Best Blogger Tips

hi.hi.hi.....budak2 gitulah...

mamaNoriz said... Best Blogger Tips

mmg kuat tul pengaruh tv kak!

takut gak tengok bila dia tiru style ottoman, sin chan semua tu...huhuuu

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Celup apa aiman? hehe..

Pia said... Best Blogger Tips

"haha....apa celupp...scene yg mana tu yer aiman.."

si robot comel said... Best Blogger Tips

haha,samalah macam anak sedara saya, semua gara-gara pengaruh tv

Gen2Merah said... Best Blogger Tips

tu lah perlunya kita ibu baoa memantau setiap pergerakan dan tingkahlaku anak2 kita..

takut yang ditonton akan mendatangkan kesan yang negatif..

Diana @ bilakukatacinta said... Best Blogger Tips

citer hantu bonceng tak tengok full lg...

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Haha... Aiman2... Mesti nakal ini budak. Muni mesti terhibur dgn gelagat dia. Hehe.

MulutPayau said... Best Blogger Tips

comelnya Aiman...gerammmm tengok...rasa mcm nak cubit jer pipi montel tu...

chii said... Best Blogger Tips

ape celupp..memang tu jadi ikutan budak2 yang tengok...

ada pernah skali tu..budak2 skolah dok kata pasal mlm pertama..pengaruh filem antu bonceng gak

puanbee said... Best Blogger Tips

aiman .. aiman ..kalau bergmbar mesti buat muka erk. haha pastu tk pakai baju ..aloo

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

owh ade ye perkataan tu dlm hantu bonceng..xpasan lak..hihi :p

padin said... Best Blogger Tips

kalau dia ikut yg baik2, ok lagi rasanya, takut nanti dia salah ikut, tu yg naya.. TV sekarang pon macam dah dapat lesen besar je nak suka2 tayang benda yg tak patut tayang