Pixajoy

Wednesday, November 09, 2011

Home » Sipnopsis Terbaik ' Takdir Itu untuk Aku' Milik Siapa?

Sipnopsis Terbaik ' Takdir Itu untuk Aku' Milik Siapa?





First of all, Alhamdulillah..Pura-pura saja tanya soalan begitu di tajuk entry. Nak bagitahu sekelian alam akulah pemiliknya.haha..Lambat sikit buat entri penghargaan walhal hadiah dah selamat masuk dengan jayanya ke akaun Maybank aku pagi semalam. Aku orang pertama yang join, tak sangka jadi juara lor. SINI entri sipnopsis Novel Takdir Itu Untuk Aku versi Puan Kutu.




Aku nak buat ucapan sikit, budget macam artis menang anugerah.kahkah..


Syukur kehadarat ilahi. Terima kasih tak terhingga kepada Kak Mimi dan suami yang telah memilih saya sebagai pemenang. Puan Penganjur yang cantik jelita juga Tuan sponser yang kacak, semoga kalian sekeluarga sentiasa dibawah limpahanNYA dan dimurahkan rezeki. Sekali lagi terima kasih tahap seratos...Kepada keluarga tersayang, en suami, nanti saya belanja makan dekat R & R.haha..untuk Aiman nanti ibu belikan buku cerita baru.keke..


Nak usha sipnopsis pemenang-pemenang lain yang hebat-hebat belaka, korang boleh klik SINI. Lepas gak duit makan perjalanan ke Johor minggu depan..Rezeki terpijak orang kata...Bye!








10 comments:

Mrs.Yie said... Best Blogger Tips

wah siap buat entri tu hehehe..tahniah sekali lg..sinopsis yg murni buat pasti akan menarik minat org lain untuk membaca novel tu.. :)

tunz said... Best Blogger Tips

tahniah puan kutu

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Tahniah dik....memang rezeki tu...

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Tahniah PK.. :D

Pia said... Best Blogger Tips

"tahniah...rezeki terpijak tu..hehhe..nak pi bc sinopsis tu lah..."

kakyong said... Best Blogger Tips

tahniah puan kutu..

wah dasat puan kutu sapu bersih..
memang layak pun...

kpah k-poh said... Best Blogger Tips

tahniah pn kutu...kpah saja jer bagi peluang kat kutu...heeee...

chii said... Best Blogger Tips

wahh..tahniahh..
nak minta belanja..jauh la plak kan :p

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

tahniah muni.. bab2 buat sinopsis.. muni mmg teror.. hihii

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

cayalah..tahniah kutu ;)