Pixajoy

Friday, November 18, 2011

Home » Budak Comel Berbaju Tadika Merah

Budak Comel Berbaju Tadika Merah


6 tahun yang lalu, budak comel berbaju tadika merah ini adalah pemberian pertama yang terlalu istimewa, seakan teman paling setia, selalu berada dalam pelukan, simbol inspirasi dalam perjuangan, menjadi peneman dikeheningan malam hingga aku terbuai merasa kehangatan uniknya sebuah perasaan.

Kini...budak comel berbaju tadika merah diwarisi...









18 comments:

K O R I E said... Best Blogger Tips

haha.. diwarisi?
ada baby baru ke?

KizZ said... Best Blogger Tips

Sin Chan itu comel..tapi yang pegang dia tu lagi comel sangat2 kiz rasa..hihi..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@K O R I E

haha cuba baca dengan betul..amboi akk nak berpuitis sikit jer dah pikir kelain..

shin chan tu hadiah dr abah aiman masa aiman pun belum lahir.akk dok studi lg masa tu..hehe

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@KizZ

itu mmg dah terover comel dah.haha..

Gen2Merah said... Best Blogger Tips

wahhhh, shin chan ni hadiah dari abah akak Kutu dan diwarisi oleh aiman ye... hebat.. masih comel lagi anak patung ni.... harap adik aiman akan mewarisinya plak kan..

Hanie_Dew said... Best Blogger Tips

wwooooaaa..comel nya aiman ni. adeh geram kot.

hyz said... Best Blogger Tips

mesti incik suami bagi kat pn kutu kan? pastu diwarisi kepada aiman yang seksi tu... heheh

NzA said... Best Blogger Tips

hi.hi.hi......warisan yg tinggi nilai sentimental value tu...

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

hihiii baguih ni.. blh buat harta pusaka la lps ni.. nanti suh aiman bg dekat ank dia plak.. hihii

chii said... Best Blogger Tips

eheh..kiranya ada sentimental value la ni..bantal busuk muni la ni ye..ehehe

Daddylicious said... Best Blogger Tips

peh kemain separuh bogel...haha!

cik sakdi said... Best Blogger Tips

wah diwarisi ye.ekekekke aiman comellll nak cubittt

fieda said... Best Blogger Tips

blh wat turun temurun ni....hihi

LadyBird said... Best Blogger Tips

sin chan.. hihihi.. si budak nakal.. suke tgk cite die.. nakal sgt2..

Ms Fai said... Best Blogger Tips

wah, dah menjadi warisan turun temurun. so sweet... btw, geram tgk aiman...bam bam la ;)

Parut chicken pox semakin pudar dlm masa 3 bulan??

puanbee said... Best Blogger Tips

wahaha budak tu ke , meme comel lah ..

Wanie said... Best Blogger Tips

dah 6tahun usia budak tadika ni?hehe..diwarisi anak pulak..

MulutPayau said... Best Blogger Tips

dah 6 tahun tapi tapi masih comel lagi budak tadika tu.......hadiah yg paling bermakna hehehe...
Suka tgk aksi Aiman yg comel dan montel......skrang ni budak tadika tu Aiman yg punya.......