Pixajoy

Wednesday, November 16, 2011

Home » Wordless Wednesday : Allahu Akbar

Wordless Wednesday : Allahu Akbar








13 comments:

Gen2Merah said... Best Blogger Tips

wahhh, indahnya.... subahanallah...

halila Ibrahim said... Best Blogger Tips

pandai nya .. tp tak tau la nak puji ke dak ..

hyz said... Best Blogger Tips

art islamik

bila blog bercerita said... Best Blogger Tips

indahhh andai dapat dihayati dengan mata hati..~~~~

Daddylicious said... Best Blogger Tips

peh stylo sangat...:)

Cik tikah said... Best Blogger Tips

nice! kan bagus buat mcm tuh

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

sgt cntik ! kreatif si pemotong daun tu :p

alif ismail said... Best Blogger Tips

cantiknye...!!!!! tapi kat mane lokasi ni ek kak kutu???

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

masyaAllah.. terrornya org yg tukang buat ni.. tp dekat mana ni yer

Pen Biru said... Best Blogger Tips

cantiknya..pandai betol org yg buat ni

LadyBird said... Best Blogger Tips

sbnrnye ape ek tujuan ukir kat pokok? macam menjatuhkan martabat islam sdr je cr tu.. seolah2 nak menyamakan dgn agama lain, yg ade simbol berhala di mana2.. cintakan islam x perlu ukir2 mcm ni.. bimbang dgn cr mcm ni musuh islam akan ambil kesempatan cr kelemahan kiter..

chii said... Best Blogger Tips

kat mana ni

♥ p a a n i ♥ said... Best Blogger Tips

lokasi?