Pixajoy

Monday, November 28, 2011

Home » En Suami Mengamuk!!

En Suami Mengamuk!!



Sabar dulu, ini bukan entri nak melepaskan geram, entri bergaduh, tumbuk menumbuk, baling pinggan mangkuk hayun nak minta simpati ka apa ka. Bukan sebab aku dibelasah en suami bagai. Aku kan isteri misali, takkan la en suami nak mengamuk kat aku.  Kalau ada pun takkan aku nak cerita dalam blog. Buat mengaibkan diri sendiri ja.kahkah..Sila jangan percaya. Kalau aku misali, sudah tentu pasangannya pun soleh. Paling tidak kalau tak puas hati kami gusti lengan saja.haha..


Begini, tadi en suami balik kerja bukak pintu dengan tak bagi salam terus marah-marah..Terkejut beruk jugak aku. Ingatkan baru lepas bergaduh dengan kucing kat luar ke. Ayat yang keluar dari mulut beliau adalah. "Bodohlah Malaysia..bla bla bla bla...haha. Aiyo pasal benda ini ja nak emo?




Nasib tak baik ekk Malaysia boleh kata dah peluang cerah gila nak menang. Gol pun dah cantik. Dah 2 mata kedepan tapi last minit Bahrain boleh bantai 3 gol. Patutnya dah dua gol tu defence jer la minit-minit terakhir. Musnah sudah harapan nak menang.hoho..Ok tak aku ulas? Macam aku tengok jer bola tadi.hahaha..


Pasal benda bulat tu pun nak mengamuk! Adatlah bila menang, dipuja..Dari sekolah sampai opis sampai kedai kopi orang dok bercerita pasal kehebatan Malaysia. Bila kalah dikutuk,dicerca..dicela..Tapi en suami tadi mengamuk-mengamuk sayang jer tau. Memang lelaki sangat misteri. Pasal bola jer aku kena maki. Opss Malaysia. muahahaha..


Bye..Jangan Marah Malaysia. Menang kalah adat bertanding..







                                               


14 comments:

azura said... Best Blogger Tips

kenapa puan kutu tak tengok...best bola ni sebab malaysia dah naik taraf bola sepak ke level tinggi...bayangkan dalam satu minit dua gol bolos...bengang khairul fahmi che mat

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Hahaha.. kami tgk juga skit td masa g makan. Tp seperti biasa ibu yusuf tak ada perasaan dgn benda bulat tu..

mayasufi said... Best Blogger Tips

@azura
sya se7...bola sepak kat ngara kita nie da upgrade...hehehe...kesian tgk khairul fahmi td...dya pnya bengang dgn team bahrain...

husnazahidi said... Best Blogger Tips

ops..x mnat bola..tp bla mng or klah trut trasa..hehe..

fmily hsna smua mnat bnda bolat tuu..ada apa xtaw laa..=.='

kpah k-poh said... Best Blogger Tips

Samalah dgn kat rumah ni dik oiiii....dialog dia mcm ni.." kita baru balik sopping..msia leading 2-0..kita tak dan duduk lagi..lawan dah leading 3...dari 0 jadik 3..bla..bla..golkeeper dah angkuh..bla..bla.."..( nasib baiklah suami kpah tu tak berapa minat nak tgk bola...bila tgk jugak..mcm tu lah jadik nya...
"bola tu kan bulat......"

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Akak pun tak sempat tengok..anak2 dan suami jer yang ngadap tv.....

Kak Aya said... Best Blogger Tips

kakaya tengok sikit je mlm tadi...biasalah kalau dah nama peminat setia mesti naik angin sikit la kan kalau tak menang.

Wanie said... Best Blogger Tips

wanie tak tengok pon..haha..nanti dah ada laki terpaksa layan jugak kot..

*akak, tak payah la belanja, buat seikhlas hati tu :) eh watak tu hidup ye?keke..misae tu mesti akak kan..lalala

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

haha..lelaki mmg emo kak bab2 bola ni..kikiki

;p

puanbee said... Best Blogger Tips

lor aku pun kecewa gak kutu , dah dpt 2 gol patut kena lah jaga , ni dak senang2 lak bahrain bolos 3 gol , adeiii ..gerammm tu .. apek tu nampak letih selepas dia jatuh tu yg bahrain dpt 3 gol.. gerammmm

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

haa tu lah.. xsgka dlm tmpoh 6 minit dorg blh sumbat 3 gol..

hyz said... Best Blogger Tips

sokong incik suami... mmg sakit hati... tu la, over kompident. huh!!!

NzA said... Best Blogger Tips

ha.ha.ha.......kelakar..
Sebab tu akak xmo tgk bola, nnti xpasal2 hangin 1 badan mcm en suami PK tu.....

the sun daily said... Best Blogger Tips

mmg bola mlm tu,menyakitkan hati....frust saya...