Pixajoy

Monday, November 21, 2011

Home » Jakun Macaron!

Jakun Macaron!



Tengok tu aku asyik berangan.haha..

Ekceli hari tu aku dah menang header sempena giveaway Kak Yan, hari nie nak join lagi. Bukan tamak, tapi memang jakun tak pernah merasa macaron. Cubalah nasib.keke...Cer tengok, memeleh air liur wa cakap lu!



“Inilah masanya untuk merasai makanan paling sedap dari negara Perancis, makanan yang menjadi fenomena sejak akhir-akhir ini di Malaysia, iaitu Macaron, Yanmieonline.com dengan berbesar hati ingin memberikan kepada 5 orang pemenang bertuah untuk merasai keenakan Macaron tersebut, tunggu apa lagi?, sertainya sekarang, secara tidak langsung membantu beliau untuk untuk mendapatkan gadget idamannya!!!!”


Korang sokong Kak Yan jugak tau!













14 comments:

puanbee said... Best Blogger Tips

meriah oh kutu haha .. aiman encem lau dapat share ek ..

Pen Biru said... Best Blogger Tips

memang sedap...terliru je tengok..ish...

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

good luck muni.. macaroon mmg sedap.. hihi

kakyong said... Best Blogger Tips

gud luck Puankutu... kakyong pun tak pernah merasa macaron nih..

AYuNG said... Best Blogger Tips

ehhh..nih kira kontes ke apa nih..hehe, gud luck ler yer:)

AYuNG said... Best Blogger Tips

ehhh..nih kira kontes ke apa nih..hehe, gud luck ler yer:)

Wanie said... Best Blogger Tips

hahaha..wanie same jakun jugak..dapat makaron ehhh..nak usha jap..hehe

Gen2Merah said... Best Blogger Tips

maracon.... wowww.... meleleh juga tengok... hihi

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

ehehe..
gud luckk akk!! :D

macaron manissss..

anggunpesona said... Best Blogger Tips

Akak tahu nama je tak pernah rasa pun. semoga berjaya mencapai apa yang diinginkan. Aiman dah tension tu..

NURULHANIF said... Best Blogger Tips

wah bestnya macaron tu puan kutu.. hehe

Myra Jay said... Best Blogger Tips

Sama la kita jakun gak pasal macaroon nieh :)

nabila azmi said... Best Blogger Tips

hi..follow sini..good luck=)

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

same2 gudluck yer kutu ;)

den pun jakun gak .. hoho