Pixajoy

Saturday, February 28, 2015

Home » Tikk...Cantik!

Tikk...Cantik!



Kalau dah namanya girl, memang suka cantik! Pantang tengok ibu pakai krim muka dia pun sibuk nak touch up sama. Setiap kali abah puji baju dia pakai cantik, punya kembang hidung kepek dia tu. Sambil pegang baju, sengih-segih menggedik kemain la kan. Selalunya pantang sangat kita sentuh rambut dia. Ni datang angin apa entah tetiba nak berklip rambut bagai. 


Tik.. tikk..Kata Afia!


Satu hari tiga empat jenis klip rambut Afia gayakan. Dua ni je sempat ibu snap. Yang lain Afia dah tak bagi kerjasama dan mula tunjuk rupa marahkan mamarazzi.










6 comments:

syida said... Best Blogger Tips

ni mesti afia ada banyak koleksi klip rambut kann? tak lama lagi abis lah lipstick mama ;p

nurbijen said... Best Blogger Tips

siap sedia la... lepas ni Afia mintak lipstick pulak... hehehe

Chot said... Best Blogger Tips

awa atikk kata anak buah sy.haha..afia..jgn nk gedik sgt ye.gusti kang.

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Cutenya budak kecik ni. Alia masa baya Afia dulu mmg payah nak gayakan dia klip rambut... Mesti x sampai 5 minit dah dia bukakkan :)

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

haaa.dh makin suka pakai.makin suka bsrgaya la tu
comel bila tik tik kan afia :)

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Cik Pia pakai klip rambut dah ala-ala Saloma punya gaya *_*

Untung ada anak perempuan. Boleh pakai dress cantik-cantik, makeup lawa-lawa. Hahaha!