Pixajoy

Thursday, February 26, 2015

Home » Samperit Susu Lagi & Lagi!

Samperit Susu Lagi & Lagi!



Tengah mabuk samperit, jakun sikit la dah tua ni baru pandai buat samperit. Tak payah nak gelakkan aku sangat ok. Ni adunan ketiga samperit susu aku buat. Saja nak testing letak chocolate chips pulak. Macam la tak sama rasa dia kan.


En suami kata yang chocolate chips ni lagi sedap dari yang mula-mula haritu. Dah tiga kali buat, dah pandai sikitlah adjust bahan lebih kurang. Nak bentukkan bunga pun cekap sikit dah.


Adunan kedua aku buat sebab sepupu aku request. Dalam tak cukup masa tu aku bikin jugak la kesian dekat orang jauh. Buat untuk orang ni rupanya nervous dia lain sikit. Careful gila nak paip samperit takut tak sama tinggi, tak sama besar.



Alhamdulillah rezeki Aiman Afia, bukan niat nak jual pun, tapi dah beliau hulur jugak, kita ambik!haha. Habis dah kot demam samperit, nanti raya baru repeat buat lagi.








6 comments:

Chot said... Best Blogger Tips

Hantu semperit datang ni. Mintak sikit boleh?

syida said... Best Blogger Tips

sy bagi A++ utk samperit choc chip tu.cantekk!

psst, leh amik order dah tu :p

eima said... Best Blogger Tips

cantiknye yg ade coklat cip tu .... aku dah suka semperit nk buat tak reti .. risau tak jd buat donut pun boleh salah ...kah kah

tomato oren said... Best Blogger Tips

nak kena try buat...jeles di situu

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

alhamdulillah
saya pon suka mkn ni pk.
buat masa nk raya rituu.hns sebalang sy sorng.hahahha

Mummydearie said... Best Blogger Tips

PK kena fikir jauh ke depanlah macam ni. Since suka sangat mencuba dan masak-memasak, apa kata buat bisnes je PK :)