Pixajoy

Sunday, February 22, 2015

Home » Pengaruh Rambo

Pengaruh Rambo



Kisah tadi. 

Aiman yang tengah tengok cerita Rambo 3 tiba-tiba minta ibu snap gambarnya. Dalam gelap terus snap je la gaya Rambo Aiman seksa dengan senapangnya. 

"Aiman tak pakai baju takpa ka?" 

" Rambo pun tak pakai baju.."


Bila ibu komen pasal gambar dia, ada sama jawapan Aiman.

"Rambut Aiman tu..panjang dah!"

" Rambo pun rambut panjang.."

" Tu dia tetek Aiman.."

" Rambo pun tetek besaq!"

Gelak sajalah...





8 comments:

Chot said... Best Blogger Tips

hahahhaha...wowoow!

adrianna syaz said... Best Blogger Tips

Ok aiman da nmpk cm rambo.hehe

SalbiahM said... Best Blogger Tips

hahaha.adoila Aiman..

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

haha.. pandai Aiman jawab ya.. tak tahan gelak. takpela, moga Aiman jadi rambo yang akan membanggakan ibu dan abah ya

tiga lalat said... Best Blogger Tips

Salam. Hee rambo minum susu tak aiman?

LYAfrina said... Best Blogger Tips

hihi..kemain aiman..
bdk2 mmg mcm ni, ada je tiru aksi cerita y ditengok kan

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

hahahah
pngaruh aangat kan

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Sah! Memang Aiman ada ciri-ciri seorang Rambo. Semua sifat Rambo ada pada Aiman. Hahaha!