Pixajoy

Wednesday, February 25, 2015

Home » Lukisan Kereta Aiman

Lukisan Kereta Aiman



Aiman ni dia jarang nak melukis. Bila dia lukis, mula la ibu teruja. Tempek kat sini sebagai kenangan. Aiman kata ni lukisan kereta sport. 



Buat masa sekarang, dua lukisan ni memang menjadi kesayangan dia. Pergi sekolah pagi dan petang angkut bawak masuk beg.



"Anak yang melukis mempunyai pemikiran yang lebih kreatif"







12 comments:

trah zain said... Best Blogger Tips

adik saya pon melukis camni,,haha

LYAfrina said... Best Blogger Tips

cantik lukisan aiman...
esp y 1st tu..real sgt...

anak lelaki..lukisan mesti kearas kereta2 mcm ni,,

kalo ank pompuan, lukisan rumah..istana..princess.. hehe

Kuazue Mohd said... Best Blogger Tips

menjadi lukisan itu. boleh di asah lagi tu

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Udah pancit ke keta tu PK hihi....
Anak sulung dengan last OKje mmg suka melukis....kreatiflah kot yek

LydSunshine said... Best Blogger Tips

kenangan tu. nnt dah besar2 aiman boleh tgk kt blog ibu.

syida said... Best Blogger Tips

melukis mmg bagus utk anak2.. asah imaginasi, asah kreativiti..tgk gmbr lukisan kereta aiman ni, aunty teringat pd movie 'back to the future' hehe

nurbijen said... Best Blogger Tips

Cantik kereta sport Aiman... penuh kreativiti...
Meh Aiman geng dgn anak2 aunty... tiga2 hobi melukis.. Bila cuti sekolah ni, melukis lah aktiviti mereka... Yang tak tahan, siap tiru tutorial dari Youtube...

Nurfaezah Abdullah said... Best Blogger Tips

suka tgk knk2 bermain dgn kreativiti minda

nurbijen said... Best Blogger Tips

Kat sini banyak cheese... murah pulak tu... Tapi goreng pisang tak dop... huhuhu, kalau tak boleh mengelat mcm PK jugak ni... nice idea :)

ida =) said... Best Blogger Tips

cantik lukisan aiman. mmg kreatif! yang bawah tu... tayar pancit kan? mmg kreatif!

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

kalau saya dlu balik balik dok lukis pic bukit, bendang, awan, burung, pokok
sbb x kreatif

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Kereta sport Aiman tu tayarnya pancit ke, PK? Hahaha ...

Cantik juga lukisan Aiman ni. Agaknya ikut gene siapalah. Kalau gene PK, tak boleh saya bayangkan PK ni pandai melukis. Rasa nak gelak pulak. Oppsss... sorry!