Pixajoy

Wednesday, June 26, 2013

Home » Mee Ketam koboi

Mee Ketam koboi



Beberapa hari lepas buat mee ketam en suami tak puas makan. Semalam beliau bawak balik ketam request mee ketam lagi. Dah jemu makan nasi, lunch semalam kami makan mee ketam. Kebetulan Elly (kawan baik aku since sekolah) datang dengan adik beliau melawat Afia, sekali harung jamu tetamu mee ketam.




Mee ketam simple je. Kali ni modified sikit. Buat kuah macam hailam, curi udang kecik untuk cucur udang Aiman plus dengan kailan dan carrot. Macam ni pun bertambah tetamu makan.huhu





11 comments:

Masya said... Best Blogger Tips

adoilah mengiurkan pagi² dah tayang mee ketam, kat sini ketam mahal.. pikir bnyk kali nak beli..

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Mesti sedap kalau tak mana mungkin en abe tu suruh buat lagi. Tetamu pun makan bertambah:)

umi alya said... Best Blogger Tips

kongsilah resepi

Sura Mohd said... Best Blogger Tips

sedapnya..pagi2 dah kecur..slalunya akak makan mee kari ketam je..x pernah pulak rasa Mee Ketam ni..teringin pulak nak rasa..:)

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

ooouhhh...

meminta-minta pulak perut nak makan mee ketam...

haha!

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Fuhhhhh...mee ketam..mmng nmpak sedap sangat...
Bila agaknya akak boleh makan ketam..dari kecik sampai tua tak pernah makan...

NzA said... Best Blogger Tips

emmmmmm....nmpk sgt menyelerakan...meleleh2 air liur.

izan mama mia said... Best Blogger Tips

hamboooiii...sedak sungguh nampaknya

Che Rosliza Che Mat said... Best Blogger Tips

emmm sedapnya...

ABOUT US said... Best Blogger Tips

koboi2 pun nmpak gorjes sis. tang ketam tu bikin leleh ayaq mata..ayaq hidung huhuhu

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

wah, awainya murni dh mkn mee