Pixajoy

Sunday, June 02, 2013

Home » Afia Imanina Sebulan

Afia Imanina Sebulan



Masa berlalu pantas. Anak dara ibu dah sebulan. Masa mula-mula dulu kemain behave, bantai tido je siang malam. Sekarang dah besar, banyak la berjaga. Tengok gaya macam dah pandai nak demand buai. Tidur pun kena dodoikan, kena peluk. Bila letak je kat bawah terbeliak balik bijik mata. Waktu siang kalau cuaca panas, nak tido di riba je. Letih la sikit dengan peel anak dara ni kan..haha. Biasa la nama pun baby.



Yang paling penting Afia diberi kesihatan yang baik. Alhamdulillah jaundis pun tak kena. Dah makin tembam dan berisi. Selasa ni chekup sebulan kita tengok dah berapa kilo dah si bambam nie.






11 comments:

izan mama mia said... Best Blogger Tips

ehe..geram sungguh tgk wajah kiutnyer tuu..

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Sekejap je rasanya

umi alya said... Best Blogger Tips

ada gaya abang aiman daa..

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Best Blogger Tips

Salam Puan Kutu..Ala,gewammmnya ngan Dak Afia ni..bolat bkn main!

husna zahidi said... Best Blogger Tips

aloloo tomey tomey..
teringin nak pegang dya laa kak murni..>.< gewam!!

besar nnti jgn ikut abg aiman pnjat2 taw..main msak2 ngan ibu sudah..muehehe..

MulutPayau said... Best Blogger Tips

sekejap jer kan..dah pun sebulan..
Alahai comelnya ...!!!! rasa macm nak cubit2 jer pipi tu...

eita said... Best Blogger Tips

comel nyer..
pipi dia sebijik macam aiman

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

alahai si comey. sekejap je kan :)

*akak, sy asai pendang ;)

Shafiq Hashim said... Best Blogger Tips

alololo comelnye rse nk picit pipi...

http://shafiqhashim.blogspot.com/2013/05/kelab-kipas-blogger-dan-iklan-jualan.html

Masya said... Best Blogger Tips

anak dara yg manja ni .... harap sampai besarlah yer.. budak² pun tahu panas.. apatah lg kita ni.. cubalah murni pakaian dia lampin kain batik.. mungkin sejuk sikit... sebab kalau lampin napkin ni kdg panas.. dah besar ni pun boleh pakai kan bedak sejuk...

Che Rosliza Che Mat said... Best Blogger Tips

geram tgk afia....bambam hihihi