Pixajoy

Tuesday, June 04, 2013

Home » Lukisan Pistol Aiman

Lukisan Pistol Aiman



Setiap budak mesti ada mainan kegemaran. Mainan bukan sekadar untuk hiburan, anak sebenarnya banyak belajar dan merangsang otak dengan bermain. Macam Aiman sejak kecik memang suka segala jenis mainan senapang dan pistol. 

Agaknya dah berbakul kot mainan dia. Macam-macam pattern dari kecik sampai besar. Tapi Aiman ni ikut perangai ibu, tak pandai sayang harta benda. Cepat je berkecai mainan dia. Suka main tembak-tembak nak jadi askar la konon. Ibu kata kena turunkan berat badan dulu. Askar tak boleh gemuk.hakhak..

Ni Aiman yang lukis. 




"Melukis boleh merangsang pembentukan minda kreatif kanak-kanak selain menggerakkan otak kanan untuk berfikir" 







13 comments:

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Pandai aiman lukis. Mmg jelas nampak pistol tu

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Kalau ikut usia dia dah terlalu cantik dan menepati gambaran yg dikehendaki..

Masya said... Best Blogger Tips

pandainya aiman lukis, amir sekarang asyiklah dok tekap jari dia jer.. melukis.. melukis jari tak sudah²... plg baru daun kot...

ieda immi said... Best Blogger Tips

alor2 comelnyeee ;)

ummi izan said... Best Blogger Tips

cantiknya pistol yang aiman lukis tu. cam real je... si kembar tak berapa suka melukis n mewarna cam ummi dia jugak. tapi bab mainan cam pistol, lori, kereta mmg suka sangatlah.

Nor Salmi said... Best Blogger Tips

Pandai Aiman lukis pistol tu. Kalau acik lukis belum tentu jadi pistol. hehe..

Mrs Lurve said... Best Blogger Tips

ahaks..cantiknya pistol yg lukis..

LYAfrina said... Best Blogger Tips

pandai aiman lukis..ade nmpk rupa tu

Munnafendy said... Best Blogger Tips

aiman umur 6 tahun kan? mmg bgus! nampak rupa pistol tu..xnmpak mcm burung! :p

Che Rosliza Che Mat said... Best Blogger Tips

Pandai abang aiman hihihi

izan mama mia said... Best Blogger Tips

uwaaa..pistol tuu....ehe..mia xpandai lukis pun hahah..conteng je lebih...

husna zahidi said... Best Blogger Tips

sebijik kot..husna pon lukis x mcm ni..haha..

nini said... Best Blogger Tips

kiut gile....hihi