Pixajoy

Wednesday, June 05, 2013

Home » Mainan Pertama Afia : Lamaze Musical Inchworm

Mainan Pertama Afia : Lamaze Musical Inchworm



Tempohari dah bercadang nak belikan mainan pertama Lamaze Musical Inchworm. Ulat ni dah pun menjadi milik Afia. 



Kepala ulat ada muzik bila ditekan. Bila aku mainkan je Afia terus senyum. Terhibur nampaknya anak dara ibu. 


Badan ulat dibuat dengan fabrik berlainan. Ada pembaris kat badan untuk ukur tinggi. Salah satu badannya ada bunyi bila dipicit. Satu lagi daripada badan ulat ada loceng. Nanti bila dah pandai pegang, mainan ni boleh la merangsang deria sentuhan Afia.






13 comments:

umi alya said... Best Blogger Tips

cantiknya menan afia..

Masya said... Best Blogger Tips

tu dia... kecik² dah bg main ulat eh, afia x geli ke??

ieda immi said... Best Blogger Tips

alor2 comelnyee afia ! ;)
suke yee dpt mainan baru

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

Comel ulat itu..hehe..mesti Afia suka..:)

Mama Adam said... Best Blogger Tips

seronoknya dia dapat toys....

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Bila dah boleh pegang botol sendiri dah boleh pegang ulat inilah... tapi kakak tengok dah pandai tengok cameralah Afia ni - cerdik betul:)

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Wah! Afia dah ada mainan dah. Sikit masa lagi mesti Afia suka main :)

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

sonoknya afia dah ada mainan best... ;)

husna zahidi said... Best Blogger Tips

atotoo..oemynyaa ulat bulu afia..haha..boleh jd 'bntal bsuk' kot..=D

Nastyna said... Best Blogger Tips

Afia sila gigit ulat itu flisss. hehe

izan mama mia said... Best Blogger Tips

ish..akak tgk ulat tu geli....napa beli ulat..beli laa binatang lain.... huhhuu

chii said... Best Blogger Tips

menarik permainan baru afia..abgnya x main skali ke..eheheh

nini said... Best Blogger Tips

Berapa rm ni kak