Pixajoy

Sunday, June 30, 2013

Home » Kerana Betis Gebu

Kerana Betis Gebu



Baru nak masuk dua bulan, sarung kaki baby pun dah tak muat. Bila pakaikan macam kesian ada tanda berbekas betis gebu Afia. Maktok suruh tukar pakai stokin. 


Cuba pakaikan stokin abang Aiman dulu. Semuanya pun macam kecik. 



Nasiblah ibu ada beli 3d socks. Stokin ni dah ngam dengan Afia, hari tu masa beli rasa macam besar.







13 comments:

NzA said... Best Blogger Tips

jangan2 afia pn nanti montel mcm abg aiman....

Norhasniza Khalid said... Best Blogger Tips

berapa bulan dah ni, aduii.. boollatt sungguh..

CtAyue said... Best Blogger Tips

dah besar dah dia.. itu yg tak muat tu,,kena beli baru lagi ler tu.. berapa dh berat afia..tembam pipi dia..geramm..

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Afia gebu comel.... Anti ni, gebu semua part dah ni... Betus, peha, lengan... Semua la.... Huhuhhuhu... Macam mana nk kurus ni....

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

sib baik muat yg 3d kan
sekejap j dah 2bulan ye

mama ila said... Best Blogger Tips

hehehe..bambam sangat!!! comel!!!! nanti ibu kena beli stoking 3d cenggitu banyak2...

umi alya said... Best Blogger Tips

nnt ibu beli stokin byk2 ntuk afia k..

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

oh tidak dia makin bambam nasib baik le aunty mama jauh kalau tak aunty confir gigit

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

dah bam-bam Afia tu yg stoking tak muat..hehe.. comel lah dia..:)

Nora Karim said... Best Blogger Tips

comeinya... mujur ada simpanan stokin.. kalau tak sejuk la bambam...

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

baguslah kalau camtu.. maksudnya afia membesar dgn sihat berkat susu ibu!

Masya said... Best Blogger Tips

bapa kilo dah afia ni??

hainom OKje said... Best Blogger Tips

budak budak mmg cepat besar...sekejap je dah tak boleh pakai ...kena simpan tuk baby akan datang hehe