Pixajoy

Thursday, June 06, 2013

Home » Bila Si Bambam Sejuk

Bila Si Bambam Sejuk



Afia ni tak mau langsung dibedung. Cuaca panas sekarang ni memang aku pakaikan dia baju lubang-lubang, singlet atau baju lengan pendek je. Seluar pun jarang sangat pakai. Pakai sekejap lepas mandi pastu memang seksi dengan drypers je la. Sarung tangan pakai bila sejuk je. 

Hari tu sepanjang hari kat rumah ni hujan, baru rasa sejuk sikit. Sedap la si bambam ni tidur. Susah nak tengok Afia berbaju lengan panjang complete. Ibu naik jakun terus nak tayang bagi anty uncle semua tengok.hiks..




Masa di Johor dulu cuaca memang sejuk. Baju abang Aiman banyak yang berlengan panjang belum disentuh Afia. Lepas ni kena belikan baju seksi meksi je la untuk anak dara ni.





16 comments:

Sura Mohd said... Best Blogger Tips

sedapnyer dia tido..seksi meksi masa kecik takpe ..comey..nk tggu Afia pakai skirt pulak..mesti lg comey..:)

Mrs Lurve said... Best Blogger Tips

kalo tima ujan memg diorg tdo lena je..kdg2 kaco jgk..geram hehehe..qisya pulak memg tiap2 mlm bg pakai lengan panjang bila tdo..

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

huhuhu.

lenanya tidoo...

izan mama mia said... Best Blogger Tips

kecik lg seksi nampak comel..nnt dah jadi anak dara..kalau seksi..makbapak yg seksa..hhuuuh...muahmuah kakt pipi tembam afia tuu..

Mama Idlan Irsyad said... Best Blogger Tips

comel.. sedap dia tidur...

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Tengoklah badan dia sebab itu cepat berpeluh apa lagi kalau panas. Sebab itulah baby mudah berpeluh. Tapi masam peluh pun cium best:)

Geramlah kakak tengok Afia ni:)

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

holoh... comel lengkap berbaju panjang n pakai mitten. nampak kecomelan bby afia.

skrg ni cuacanpanas kat sini.. zayyan masa demam hari tu k.izan tak pakaikan pun baju siang malam... cuma kipaslah pasang perlahan je.

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Musim panas ni mmg seksi meksi budak tido. Alia pun sama. Walaupun mlm... Jarang pakai baju lengan pjg skrg ni...

GreenJade said... Best Blogger Tips

hihihi cool jek muka..

tdo pung stylo yu...hihihi

CtAyue said... Best Blogger Tips

tembamnya afia..cuaca panas..anak2 cepat je merengek kan..sy siang pun tak bedung dhia..malam pun tgk cuaca..hujan br lah dpt bedung..hhee..budak2 leni mana mahunya bedung ketat2..dpt bedung kaki pun dh Ok kan.. afia full bfeed ke? tembam dah pipinya...

NzA said... Best Blogger Tips

ALOLO....LENANYA AFIA TIDUR...BUDAK2 SKRG DH XSUKA DIBEDUNG....MUNGKIN FAKTOR CUACA SKRG XMCM DULU2....

Mama Adam said... Best Blogger Tips

cuaca memang panas kan? tengok hanif pun, menyeksi aje kerjanya.

husna zahidi said... Best Blogger Tips

acewahh..sedapnya dya tidoo..
pantang nampak baby tido mula laa nak kejutkan..=P *dengki

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

budak2 ini hari mmg tak suke dibedung bagai... hanie beli bedung moden tu kutu.. tp pakai kejap je, bby dah besor sikit, tak muat dah pulak

takpelah... sapu minyak telon kat dada ye takut sejuk tp mmg skrg ni musim panas tak hengat

Masya said... Best Blogger Tips

amboi anak dara ni kemain lg dia yer.. xmoo pakai baju lengan panjang, pandai akalnya.. tp anak adk sy pun pandai meragam.. asal tenghari jer.. mesti xmoo berbedung...

chii said... Best Blogger Tips

tenang je tgk afia tdo :),tp chii perhatikan skrg ni..mmg baby ramai yg x suka dibedung..mungkin sbb cuaca :)