Pixajoy

Thursday, June 13, 2013

Home » Aiman dan Irsyad : Aplikasi Sistem Barter

Aiman dan Irsyad : Aplikasi Sistem Barter



Cari gambar Irsyad terkini, ada dalam kemera kot. Nanti la upload. Layan pic lama dulu. Bila tengok Irsyad time baby, macam saling tak tumpah rupa Afia.

Aiman dan Icad dekat rumah lama
Warna kulit kami berbeza.hiks

Irsyad ni cousin Aiman. Beza umur 3 tahun. Nama pun budak, kadang baik kadang gaduh-gaduh manja. Baru ni ibu Irsyad balik kampung mengundi, dua tiga kali jugak sikecik ni datang rumah. Riuh rendah la. Abang Aiman suka la ada kawan bermain.

Bila nak balik rumah Tok Wan, Irsyad ada tabiat baru, dia angkut mainan Aiman bawak rumah Wan. Wan kata bagi Irsyad pinjam kejap, nanti Irsyad pulangkan. Abang Aiman ni jenis tak kedekut, kata Aiman ambik la semua pun, Aiman tak kisah. 

Yang bestnya mainan dia, dia tinggal bagi Aiman main. Baru ni Aiman balik rumah Wan, Maktok suruh bawak balik semua mainan yang Irsyad tinggal dekat rumah Wan tapi Aiman takmau. Boleh pulak dia angkut mainan Irsyad yang agak nak berkecai bawak balik rumah. 

Topeng Irsyad, Aiman sendiri snap.

Dah macam sistem barter dah budak berdua ni.







11 comments:

nenot said... Best Blogger Tips

bambamnye aiman time kecik...kecik sgt :)

fieda said... Best Blogger Tips

hai puan kutu...hihihihi..lama sgguh tak singgah sini noo..sampai dh 2 anak awok ye...

Cik Puan Rara said... Best Blogger Tips

hai kak.lama x jenguk sini.hehe.akk sihat.dh besar dh baby akk kan.comei!

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Mainan dia walau masih cantik tapi dah jemu dan puas main org lain punya walau dah tak elok tapi baru pada dia itu yg dia angkut...

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Seronoknya ada kawan kan? Nnti afia dah besar, bleh teman aiman main

izan mama mia said... Best Blogger Tips

sepupu yg baik...

NzA said... Best Blogger Tips

agaknya org nama aiman ni jenis "aiman xkisah" kot sbb ank2 murid yg nama aiman pn kebykan jenis mcm tu..kalau kena marah pn slamber je depa....hik.hik.hik.....

mrs mell said... Best Blogger Tips

sepupu syukrii pun cm sama.. semua mainan nk bg syukrii.. tp yg buruk2 yg dia dah jemu.. hahahaha

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Tapi 2-2 tu ada iras...mcm adik beradik

chii said... Best Blogger Tips

kecik2 da pandai berkongsi..bagus nya..mcm budak2 kecik yg chii kenal...slalunya kena amik masa nak kasi pinjam barang2...ehehe

husna zahidi said... Best Blogger Tips

eloklar tuh..kecik2 dah pandai berkongsi..=)