Pixajoy

Saturday, June 01, 2013

Home » Abang Yang Penyayang

Abang Yang Penyayang








Anak aku dua-dua kemain seksi. Aiman tak suka pakai baju, seksi la kat atas. Afia seksi kat bawah, jarang pakai seluar sebab panas.hehe..




12 comments:

izan mama mia said... Best Blogger Tips

heeh..gebu gebas nampaknya

eita said... Best Blogger Tips

amboi aiman..
sejak ada adik ni makin bertambah gebu

Teena Tna said... Best Blogger Tips

Baik nyer abang dia, nnt da besar msti dia akan jaga adik dia baik2..

umi alya said... Best Blogger Tips

bagusnya..

BUNDA a.k.a KN said... Best Blogger Tips

amboi , ni lah abang misali..

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

Inshaa Allah.semoga aiman jdi contoh kpd adik2nya.

Marya Yusof said... Best Blogger Tips

'Nenen' Aiman tu yg mahal tu! hahaha... teringat anak buah Marya, Ajim nama dia... mcm badan Aiman nilah gebu orgnya... selalu lari dr Marya sebab suka gomol & geletek die... dah besar dah skrg ni dah tau malu tp Marya suka je cium2 dia... hehehe

husna zahidi said... Best Blogger Tips

baiknya abg aiman..nnti ngan adik jgn gaduh2 taw..=D

husna zahidi said... Best Blogger Tips

baiknya abg aiman..nnti ngan adik jgn gaduh2 taw..=D

Masya said... Best Blogger Tips

muka afia ni mcm aiman lah.. mcm lelaki .. lps ni nak dapat adk lelaki ker?? ke.. murni selalu marah aiman.. u psllah muka afia mcm aiman habis hahahahaha....

Che Rosliza Che Mat said... Best Blogger Tips

Amboi bukan main abang....Aiman pasti sayang adiknya..

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

teringat akak bila baca masa dia jeles dengan adik dia tu