Pixajoy

Monday, June 24, 2013

Home » Baju Superhero Aiman

Baju Superhero Aiman



Masa aku bersalin hari tu Acik (adik en suami, ibu si irsyad tu ingat tak?) balik sini beliau belikan Aiman dan Afia sorang dua pasang baju. Salah satunya baju spiderman ni la.




Setiap petang bila nak ke playground si chubby mesti cari baju ni. Pantang basuh di saruk ke badan semula. Spiderman superhero kesukaan Aiman selain Ultraman. DVD Spiderman dah berapa ratus kali dia ulang tengok. Itu belum bab main game Spiderman. Dia sorang je la expert. 

Aiman percaya siapa yang kena gigit spider akan bertukar jadi spiderman. Mujur la spider ni tak macam semut. Kalau tak terpaksa la aku pijak-pijak. Wajib la pastikan Aiman tak jumpak.haha




8 comments:

eita said... Best Blogger Tips

AHAHA..imaginasi budak2 kan....

bergaya gitu..

Masya said... Best Blogger Tips

hohohoho.. tu dia.. baju spiderman... bantal dgn tilam mintak spiderman tak? kikikiki ...

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Ok la kering sauk balik. Kalo basah pun mintak sauk? Hihihihi.

Seronok la acik. Terasa pemberian dihargai.

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

jgn kata aiman...

aku pun percaya gak waktu kecik dulu...

haha!

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Minat spiderman ke? Kalau dah suka mcm tu lah. Hari2 nak pakai kalau boleh :)

MulutPayau said... Best Blogger Tips

budak2kan..bila dah suka sesuatu benda tu...yg tu jugak dicarinya...
suka tengok aksi Aiman tu...cute jer....

izan mama mia said... Best Blogger Tips

spiderman.....haaahah..cayalah aiman

ZieMarziah said... Best Blogger Tips

adoyai jangan kata aiman, sy pun kadang2 bila jumpa labah2 mesti ckp kat en.suami ha cepat2 bagi gigit nanti leh jadi spiderman hehehe