Pixajoy

Sunday, June 30, 2013

Home » Peknga@Lempeng

Peknga@Lempeng



Aiman pergi sekolah je terus bukak bunga-bunga silat kat dapur siang ikan. Sekarang ni masak lunch memang awal. Mandi dan tidurkan si bambam kemudian setelkan CD,  basuh dan sidai baju baru nikmat ngadap sarapan. 


En suami beli sampai dua keping. Tau la isteri beliau ni kuat makan. Sekeping ni pun dah padat perut. Lagi Sekeping en suami tolong habiskan. 



Pekena pulak dengan milo panas tabur atas, what a perfect breakfast! Sementara masih cuti ni boleh la santai-santai.hoho





12 comments:

Norhasniza Khalid said... Best Blogger Tips

sedapnya tengok milo tu..

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Milo tabur... Yummmy! Feberet fiza :)

umi alya said... Best Blogger Tips

lorrr akak tgokpn sedap..

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

yang paling tak tahan.... ada milo tabur tu... hehehehe sumaiyyah cakap aunty kutu makan tak ajak dia

eita said... Best Blogger Tips

sedap sungguh tu..mau tak padat perut....

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

wah! sedapnya breakfeast..sy td breakfest roti canai telur..hubby belikan...:)

CtAyue said... Best Blogger Tips

wah sedapnya bekpes.. lempeng..sy suke lempeng nyor mak sy.. kalau makan kedai tk brp habis tp mak punya nambah2..cicah kuah gulai..terliur lak nengok bekpes lempeng puan kutu nih... :)

Nora Karim said... Best Blogger Tips

amboi... menyelerakan sungguh!! hehe

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

k.izan tgk milo tabur tu yg tak menahan tu. terus lapar lagi...

Masya said... Best Blogger Tips

lempeng terbaiklah kalau ada cicah sabal cili merah ..

hainom OKje said... Best Blogger Tips

bila tengok penknga tu mcm teringinlah pulak nak makan....lempeng kelapa sedap gak kan PK!

Nastyna said... Best Blogger Tips

Mewah nyer Milo tu.. uishhh terasa kat tekak tetiba.