Pixajoy

Saturday, June 22, 2013

Home » Menu Jarang Ke udara

Menu Jarang Ke udara



Lori masuk workshop beberapa hari makanya rumah ni tak berlauk. Si chubby mulut boleh tahan. Kalau masak telur dikatanya hari-hari makan telur, bila masak ikan hari-hari dia demand nak makan telur. Bila dapat ayam je dia suka sebab kami jarang masak ayam. Selalunya kalau lauk beli mesti ada ayam.

Menu lunch yang jarang keudara. Sosej sambal pun jadi. Aiman kemain suka ni! 




Aku selalu cakap pada Aiman, kita kena bersyukur dapat makan sedap. Dapat makan ikan,udang,sotong,ketam semuanya fresh-fresh. Aiman ni sebenarnya masak apa pun dia bantai licin, mulut tu  je asyik mengomel.





6 comments:

Mama Adam said... Best Blogger Tips

X pernah lagi masak sosej mcm ni. Biasa goreng atau rebus je. Makan ngan sos. Sedap

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Okje pun dh kosong fridge ...sosej sambal tu pun sodapkan hehe
Dah cuba burger asam pedas? Hari tgk kat TV ada orang buat tau!

Umie Artoqiemie said... Best Blogger Tips

bukan aiman je suka. saya pun suka.

eita said... Best Blogger Tips

tak pernah plok masak macam ni

Masya said... Best Blogger Tips

tu dia... sebatang panjang dimasaknya tanpa potong kikikiki.. sesekali masakkk ok jer... kt tahu pun kt masak sambal.. sedapp jer...

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Hihihihi