Pixajoy

Monday, November 11, 2013

Home » Puri Pear Pun Sedap

Puri Pear Pun Sedap



Sibuk lagi. Kerja pagi hari ni, kejap lagi masuk malam, balik pagi esok, petang esok kerja lagi. Nasib ada cik abah boleh tolong jaga Afia. TQVM Sayang.hakhak..


Puri Pear, menu kedua untuk Afia. Sama macam epal, yang ni pun Afia suka! Lepas ni jenuh atur menu apa nak perkenalkan dekat si bambam.  



Dalam dilema plak sekarang ada tiga orang sekaligus nak jaga Afia. Masing-masing ada pro dan kontra. Bukan senang nak membesarkan seorang baby dengan keadaan kerja macam aku ni. Bercakap memang senang. Kadang-kadang kau tak faham. Rezeki dan ujian kita tak sama. 

Lari tajuk dah!haha.. 





14 comments:

Nora Karim said... Best Blogger Tips

PK ni kerja apa eh? ada shift...

comelnya afia... siap peluk bantal busyuk lagi masa makan... hehehe

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

sedapnya.... ikut gerak hati in sha Allah.... bersama solat istikharah

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

amboi afia, seronok ye makan puri pear ni...manis dan sedap kan...

baguslah masalah pengasuh dah hampir selesai..semoga orang yg dipilih ni bakal jaga Afia dengan baik...

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

sedap nengok Afia makan..pasti akan bertambah bam2 nti...
Betul tu..kita yg bekerja ni mmg dilema bila bab2 penjagaan anak ni..harapnya penjaga Afia nti sebaik yg diharapkan..:)

CtAyue said... Best Blogger Tips

mcm best je ,mcm best je tgk afia mkn puri pear.. dhia pun dh makan.. tp hr tu bg nestum sbb kt kg.. nt ni bru nak kenal2kn puri2 kt dia..

Shark Kay said... Best Blogger Tips

geram btuil tgk bambam nie..
comey sokmo..

mrs MELL said... Best Blogger Tips

syukrii law nak kasi bayak. bg puree pear. hehehehe

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Apa tu yang Afia peluk? Bantal busyuk ke?

Tahap baby macam ni nak hantar kat orang tu aduhai, lemah kepala otak, kepala lutut memikirkan, risau jugak kan.

Nastyna said... Best Blogger Tips

Bestnya suap budak bambam ni, smua dia suka. Bagus betul, ni pasai mak dia tka banyak songeh masa peknen dulu la ni kan, senang menurun ke anak hehe.

Kesuma Angsana said... Best Blogger Tips

berselera sungguh dier makan tu !

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Hihihihi. Sedapkan puri buah... adam dulu suka puri betik. Sedap!

G tengok2 rumah pengasuh tu. Pilih yg mana berkenan. Saya x suka rumah yg byk sgt hiasan.... takut anak x bebas main

- AZIE - said... Best Blogger Tips

hahahaha...pandai dia mkn..comel btl

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Bila dah ada 3 orang yg nak jaga, dah jadi confuse pulak nak pilih yang mana yeh PK....
Tolak yg tu takut yg ni kecik hati hehe,,...apa pun pilih mana yg terbaik

husna zahidi said... Best Blogger Tips

mesti muka kerut2 je sebab masam si epal hijau..=D