Pixajoy

Friday, November 08, 2013

Home » Bila Adik Pertama Kali Makan

Bila Adik Pertama Kali Makan



Abang Aiman buat video hentam kromo. Lansung tak ikut arahan ibu. Bateri kamera pun time ni la nak buat halBoleh la Afia kan, janji ada kenangan. Afia buat muka serius gila. Terkejut kot bangun tidur terus ibu sumbat epal. 




Dia jadi juruvideo, dia pun nak enterframe sama. Bikin panas betul.haha

"Hai ni la adik saye, dia makan, muka macam hodoh.." 

Oh Abang Aiman! Ada-ada saja perangai dia yang menceriakan suasana.






9 comments:

lieyalatif said... Best Blogger Tips

hahahaahah comel gile....adoi mcm2 hal budak2 nie...esok bile dah besar n paham...tunjuk balik video mesti masing2 sengih2 kehkehkeh....

dayyan dulu pun suke gile epal....selalu buat puri die campur kurma...laju jek sedut hehehheeh

selamat berhujung minggu cik puan kutu...

Sue Bee said... Best Blogger Tips

serius je muka adik..cute!!

umi alya said... Best Blogger Tips

line lak wt hal, len kalilah mai tgok video

Cik Tieka said... Best Blogger Tips

suka jer Aiman sakat adik dia..Afia pun layan jer la perangai abg dia tuh..huhu

Noe said... Best Blogger Tips

amboi Afia...serius nya muka...bila dpt makanan tu...muka Afia mcm pelik jer...hahaha...comel jer...Abg Aiman pun comel juga....

Zee Suhaini said... Best Blogger Tips

lawak la aiman ni..
awat afia muka camtu??

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Haha....untung budak budak sekarang ni kan PK......termasuklah dak Afia ni.....boleh dia tengok balik gambar dia first makan ....

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Alahai Aiman..macam2.Seronok usik adik Afia ya.

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Seriusnya Afia first time nak makan solid food. Aduhai Aiman, Adik sikit punya comel dikatanya hodoh :D