Pixajoy

Sunday, November 17, 2013

Home » Aiman Berbaju Graduasi

Aiman Berbaju Graduasi



Lepas kecewa tak dapat tangkap gambar Aiman konvo, hari terakhir sekolah Aiman dapat gambar ni. Ibu snap dari dinding terus ye. Lepas dapat terus gantung. Macam anak baru grade PHD kekdahnya. Gambar ibu konvo dulu pun tak sibuk nak gantung ini macam.hakhak..Mungkin ibu dan abah tersilap percaturan dua tahun menghantar Aiman kesini. Dah rezeki Aiman di sini jadi tak perlu la aku nak mendabik dada menyalahkan sesiapa. Biarlah kita cerita yang best-best saja.


Feelnya lain sebab gambar ni ditangkap lama, siap kena pakai lipstik dan bedak Aiman kata. Jubah pun warna biru, masa hari graduasi warna maroon kan. Yang penting ada kenangan aksi  sorok leher anak bujang ibu. Kemain serius muka doreoman Aiman. Kalau ada sikit senyum pasti tambah comel.hehe..


Terima kasih pada semua cikgu yang selama ni pernah mencurahkan bakti pada anak ibu, Aiman Mukhlis. Semoga KEMAS akan terus memperKEMASkan lagi usaha memberi didikan awal prasekolah terbaik kepada anak-anak yang biasanya terdiri dari golongan bawahan. Permulaan yang baik biasanya akan menghasilkan produk yang baik. Jangan buat sambil lewa kalau mahu anak bangsa kita cemerlang. Sekian sahaja ucapan budget cikgu cikgi Aiman baca this entry.


* Kejap lagi balik Alor Setar menjengah wedding cousin en suami. Buat tayang muka je la petang ni aku kena kerja.





17 comments:

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Seriusnya muka aiman. Teserlah kecomelannya. Hehe...

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

Nampak serius muka Aiman..tapi takpe tetap nampak comel..hehe..
Tahniah Aiman..moga terus cemerlang nanti..amin! :)

umi alya said... Best Blogger Tips

Positifkan minda, sekurang2nya mereka telah berikan didikan awal pada anak2 kita, dari tak reti pegang pencil, akhirnya anak2 mahir, begitu juga membaca, menulis & mengira, alhamdulillah..

CtAyue said... Best Blogger Tips

syes nye muka abg aiman...hihi... tahun satu dha aiman yer tahun depan..

mrs MELL said... Best Blogger Tips

comeynyer.. seriuss benau aiman.. hahaha

Chot said... Best Blogger Tips

garangnya aiman...takut acik :p

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Amboi!!! Kemain gambar konvo! Best la aiman dah grad. 2 tahun kt sana, pandai la aiman... ditambah lagi dgn apa yang ibu ajar kat rumah

LYAfrina said... Best Blogger Tips

tahniah aiman,..
moga terus bejaya lps ni ye

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Alhamdulillah, Aiman tu malu nak bergambar kot, ke jenis serius ni? Buat kenangan ni, esok dah besar bg aiman tgk semula gambar dia ni.. haa, apa reaksi dia masa tu

Nastyna said... Best Blogger Tips

Seerius betul rupa Dr Aiman :) Doa ni tau nnt betul2 grad Phd ok.

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

masam pun macam le yang penting... maintain hensome...
tahniah aiman tamat belajar... tahun depan mula meneroka tempat baru pulak ye

lizz said... Best Blogger Tips

comey la gambo aiman bergraduasi...sweet sangat..

aizamia3 said... Best Blogger Tips

Saya pun dulu hasil didikan Tabika KEMAS.. ;) dan dak Adik sempat merasa setahun berada di KEMAS sebelum ke Pra..
Moga dak Aiman semakin kuat dan cekal dalam menghadapi situasi mendatang.. ;)

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Tahniah Aiman...
Alaaaaa apasal serius sangat muka tu...

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Betullah PK Aiman serious sangat.... mcm polis takut auntie, Aiman,...hehe
Sebelah bunga sebelah sijil hehe
Marah kot sebab kena pakai listick ngan bedak

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Seriusnya Aiman pegang bunga, cam takda perasaan je B-Daman ni? Stress kot kena pakai lipstick bagai...

Eh, saya siap nangis kesat-kesat mata ngan tisu lagi masa tengok Abang naik pentas buat performance dan terima 'ijazah' tau!

Masya said... Best Blogger Tips

harap amir dapatlah masuk tadika kemas tahun depan.. senang sikit dkt dgn rumah.. PRA sekolah dah kene reject..