Pixajoy

Sunday, September 01, 2013

Home » Muka Pelik

Muka Pelik



Aiman suka buat mimik muka bila tangkap gambar. Pastu dia sendiri akan gelak bila tengok muka dia. Dah tu siap tunjuk-tunjuk kamera dekat abah,"tengok ni muka  pelik Aiman.."



Si chubby memang kelakar. Sejak kecik selalu buat ibu gelak guling-guling. Kadang-kadang loyar buruk naik menyampah. Sebijik perangai en suami.








15 comments:

Norhasniza Khalid said... Best Blogger Tips

hihihi.. kelakar lah muka dia..

baby comel said... Best Blogger Tips

Paling tak tahan nk gelak "perangai sebijik suami" heheehhee,

Nastyna said... Best Blogger Tips

Hahahahhaa budak ni. Ceria la mama papa ada anak macam Aiman ni, ada2 jer kan.

Tetamu Istimewa said... Best Blogger Tips

Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jom ke blog saya pula.

Che Rosliza Che Mat said... Best Blogger Tips

memang kelakarlah pk...

tomato oren said... Best Blogger Tips

nah aiman...hang mmg kelakar..nntila kita jumpa lgi naa...

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Hehehe..kelakar lah Aiman...

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

tersenyum sendiri akak baca....

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

hahaha.. comel Aiman..
nak sama Pa'e lah ni..dh pandai buat memek muka bila kta nk snap pic dia:)

Mama Adam said... Best Blogger Tips

sebijik perangai suami.... mesti la pk suka kan... =)
menceriakan hari

izan mama mia said... Best Blogger Tips

menakutkan !!

Masya said... Best Blogger Tips

errrkkk gerunnn

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Kemana tumpahnya kuah PK kalau tak kat pinggan! Hehe

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

ahahah... aiman ni sebijik cam anak2 kak izan. kalau amik gambar sejak2 dah besar ni suka buat entah apa2 gaya. nak marah pun ada kekadang tu. bila tgk balik lucu sangat.

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Hehe.. ada mentor rupanya. Ada juga penghiburnya