Pixajoy

Saturday, August 31, 2013

Home » Aiman Masuk Studio

Aiman Masuk Studio



Cerita semalam di Central Square. Misi utama ke kedai gambar tangkap gambar sekolah Aiman. Bikin gempak je Aiman masuk studio. Si chubby dah darjah satu tahun depan. Cepat dunia berputar sampai tak sedar ibu sebenarnya sedang melalui zaman kerepot.haha..

Masuk studio kerusi sikit punya tinggi, nasib ada abah yang taf tolong angkat si chubby. Suruh senyum muka tak natural langsung macam kena paksa. Anty tu suruh senyum nampak gigi pun macam kena paksa gak rupa Aiman. Dah la muka bulat macam doraemon, pipi tu dia selambak. Dah rupa anak bangla ada gak. Salah aku la buang tebiat apa suruh Aiman pakai kemeja. haha takpelah nak, janji Aiman selamanya comel dimata ibu. 




SELAMAT HARI MERDEKA!






  


13 comments:

NzA said... Best Blogger Tips

nasib baik ada org kuat angkat aiman...he3x...dh sekolah susutlah badan aiman tu nanti.

sedapnya aiskrim...

tomato oren said... Best Blogger Tips

Aku ingat si Aiman ni masuk studio nak nyanyi kee...upenye amek gambar..eh dah nak masuk 7 tahun dah ek..cepatnya..dan cepatnya aku asa mcm baru jumpa hang kt uitm time zaman anak dara dulu..hahahahaaa

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Pakaian tak penting... Yang penting comel kan Aiman :)

ezaiza Iza said... Best Blogger Tips

sama le anak kita, tahun depan tahun 1... masa nak buat pengesahan pendaftaran kat sek rendah ari tu, mama yg seram.. anak? heppy go lucky je..

Chuu Muqhlis said... Best Blogger Tips

sedapnye aiman mkn eskem :D meh sikit

Nora Karim said... Best Blogger Tips

wah... semangat nampaknya aiman nak masuk darjah satu ni... hehehe faris saya pulak... kalau ckp thn depan masuk sekolah... meraung sakan... huhuhuh

transformed housewife said... Best Blogger Tips

dlm 4 bln je lg dah nak masuk thn 2014 kan. Anak kedua knur pun thn dpn masuk darjah 1.

baby comel said... Best Blogger Tips

Heheheh, comelnya si aiman ni..

Che Rosliza Che Mat said... Best Blogger Tips

cr fikir masuk studio nak rakam album..rupanya rakam gambar kikiki...sedapnya aiskrim aiman..

Mama Adam said... Best Blogger Tips

angkat hari2... memang taf la =)

Masya said... Best Blogger Tips

mana gambar masuk studio tu .. hahahaha.. saja tayang gamboo makan aiskrim eh..

hainom OKje said... Best Blogger Tips

PK awak muda lagi.....anak baru darjah 1, okje lagilah.....anak dah tingkatan 5 hehe dah kerepot sesangat ni!

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

kembar pun blm pegi amik gambar lagi ni. gambar pasport yg amik kat Pasti tu adelah. tapi dedua muka masam mencuka je.