Pixajoy

Tuesday, August 20, 2013

Home » 10 Syawal : Kunjungan Rakan Blogger

10 Syawal : Kunjungan Rakan Blogger



Kunjungan kali kedua dari Ina@Intan Berlian. Blogger hot ni ramai kenal kot. Pertama kali kami jumpa dulu masa Ina masih pregnantkan Aqilah. Aqilah tak berapa sihat, cengeng je masa datang. Kesian si comel ni. 

Jangan mare arr. En hubby ina pemalu kan?hehe 

Alisha malu-malu nak kawan dengan abang Aiman. Macam mana la nak kawan, Abang Aiman tu main ganas sangat, anak dara tu lemah lembut orangnya. Ina sekeluarga datang sekejap je selepas Asar. Kesian Aiman dia suruh duduk lama sikit, boring takde kawan katanya.hehe.

Hadiah untuk Afia.

Aiman pun dapat duit raya. Terima Kasih banyak Ina. Boleh la buat beg hantar Afia ke pengasuh. Nanti jangan serik datang rumah kami lagi. Semoga ikatan persahabatan berkekalan dan keluarga awak dimurahkan rezeki selalu. 






17 comments:

Masya said... Best Blogger Tips

jelesnya dah 2 kali jumpa ina yer ... kan best kalau ddk area sana blh jumpa jugak..

izan mama mia said... Best Blogger Tips

nk g raya gak arr...

Cho Zila said... Best Blogger Tips

syioknyer dia jumpa2an ngan sahabat blogger.. betoiler moga ikatan dari dunia maya akan kekal selamanyer..

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

teringin nak berkunjung ke rumah kutu.

baru2 ni kami pi SP, tp bertolaknya pun lewat, maghrib baru sampai kat rumah kawan kami tu... malam sikit singgah rumah pakcik kat cinta syg golf tu. nnti kutu sms/whatsapp address umah bole?

018-4027399

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Bestnya dapat jumpa rakan blogger..
Agaknya, bila kita dapat jumpa ya dik...

Puan Mell said... Best Blogger Tips

seronoknya jumpa2.. bila nak jumpa syukrii? hahaha

umi alya said... Best Blogger Tips

wwowwwwwwwwwwww.. bestnya dapat jumpa Ina..

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

huhuhu...

rezeki anak-anak kan?

NzA said... Best Blogger Tips

wah seronoknya dikunjungi rakan2 blogger nie....
cantik beg utk afia tu.

Sayangku Zie said... Best Blogger Tips

emm setiap kali raya jumpa geng blogger best gak kan...

dah jumpa Ina si Intan berlian ni... dua kali dah...

in sya Allah ada rezeki jumpa lagi..

sue zainun said... Best Blogger Tips

salam aidilfitri :)

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Aiman walau lelaki tapi penyayang budaknya. Sebab itu dia suka berkawan cuma sebab lelaki sikit lasak...

Seronok dpt kunjungan teman blogger kan:)

LiYa HaNiF :: said... Best Blogger Tips

alaaaa jelesnya...
bila kita nak jumpa lak nie... ^_~

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

hahaaa xmenahan muka hubby saya tu.. mana nak dapat icon comel camtu ek.. ;)

iskk alisha ni.. nk kne tau.. blh duduk camtu plak..

insyaAllah.. xserik punya.. hihii

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

as-salam.alhamdulillah :)

dapat jumpa ye

♥ Cmª shIemª ♥ said... Best Blogger Tips

Salam PK..

CMa dtg singgah dari blog K.Ina :)

CtAyue said... Best Blogger Tips

bestnyer dpt jumpa ina.. tgk rumah ni, kem kelubi kan? rindu pulak...hihi.. setahun lebih pernah duk sana.. :)