Pixajoy

Wednesday, August 28, 2013

Home » Afia Si Tepung Gomak

Afia Si Tepung Gomak



Penyelesaian bila Afia kena ruam. Muka, kaki tangan semua ditepung gomakkan dek ibu!


Takde mood sangat. Beberapa hari ni melayankan perasaan tak ceria. Hati gundah setiap kali tinggalkan Afia ke pengasuh. Aku masih fobia dengan pengalaman lalu.







22 comments:

Norhasniza Khalid said... Best Blogger Tips

ya allah, tembamnya, geram betul tengok... hihi, cian dia kena tenyeh bedak ye...

Shark Kay said... Best Blogger Tips

Hehe.
Sihat btuil afia ni..
Isk..
Xleh tgk lama2.
Rasa nk cubit je.

transformed housewife said... Best Blogger Tips

kena ruam panas ke tu?

Amanda Suria said... Best Blogger Tips

Amboiii...geram SA tgok Afia ...dapt kat SA ni....

NzA said... Best Blogger Tips

Alolo kesiannya.... insyaallah, byk2kn bristifar n doakn yg baik2 utk alia..

umi alya said... Best Blogger Tips

akak pinjam afia kejap boleh??

Masya said... Best Blogger Tips

tu dia peha gebuu kemain si bam bam ni yer...

Puan Mell said... Best Blogger Tips

syukrii ritu xjalan jugak tepung gomak.. last letak vco. bru ok.

debabnya afia.. enak berkrim susu cap gantung. hahaha..

napa ngan pengalaman lalu tu yunk?

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Heee... montelnya. Kaki Afiya pun kakak dah tak menahan geram ni..

Sengih pulak tu. Cerdik betul!

Munnafendy said... Best Blogger Tips

ruam panas ke ruam susu kak?
nape ngan pengasuh?
er..pengalaman lalu ape tu?


hurm.byk plak persoalan..

tomato oren said... Best Blogger Tips

muka afia mcm ibu dia..aunty tomato tak pi lg tgk anak2 makcik kutu ni lagi..hihi..masa bujang jumpa hang dah dh kawen ni tak jumpa g hang..kiki

CtAyue said... Best Blogger Tips

tembamnay afia.. sy tak leh wt cmni kt dhia sbb hr tu try bedakkan muka dia..tp naik ruam..hihi

anamizu said... Best Blogger Tips

alolo bambam nye afia kak !
gerammmmmm tengok ha hehe
moga2 cpt baik ruam2 tu :)

Sally Yatiey said... Best Blogger Tips

Comelnyaaaaa!

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Uit.. seksi si bambam. Dah baik ke belum? Moga cepat sembuh ya. Insyaallah pengasuh jaga elok2

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Gerammmmnya tengok Afia....

Che Rosliza Che Mat said... Best Blogger Tips

bam2nya afia...geram tengok..

Nora Karim said... Best Blogger Tips

kena lumur satu badan pun afia tetap la comei... alololo... tembamnya dia...

SyamilaMohd said... Best Blogger Tips

Afia comel... :-)

SyamilaMohd said... Best Blogger Tips

Afia comel... :-)

Mama Adam said... Best Blogger Tips

hahhaha... bedak sejuk ke?

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

haihhh... ibu ni saja tau tepung gomakkan si comel afia ni. meh babap sikit!