Pixajoy

Saturday, August 24, 2013

Home » Video : Afia Suka!

Video : Afia Suka!



Afia Imanina pada usia 3 bulan setengah. Ramai cakap Afia ringan mulut, suka sembang, mulut bising, peramah macam abang Aiman. Turun sifat ibu abah jugak la kan.




Bukan ketawa mengilai, tapi cukup untuk membuktikan yang Afia suka bila di agah. Sekarang dah dapat akal baru, suka menjerit pulak dah. Bingit telinga ibu ni tau.hehe..




13 comments:

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Qayyum dulu mmg paling suka diagah... kekadang tu org lalu dpn dia... dia tegur dulu, berbanding sumaiyyah dia ni payah sikit tak nak dgn org...

Nur Atira said... Best Blogger Tips

hai , tira first time masuk sini . tira follow sini okee

Chuu Muqhlis said... Best Blogger Tips

hee suke tgk baby., comelnye :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Best Blogger Tips

salam puan kutu,k.atie lak yg gelak2 tgk Afia kena agah..bestnya ada baby kecik :)

Nora Karim said... Best Blogger Tips

alololo... comeinya... pandai dah dia yea... :D

Shark Kay said... Best Blogger Tips

heheh..
lpas ni boleh ler nyanyi pulak afia.

NzA said... Best Blogger Tips

alolo....tomeynya....mesti jenis friendly nie.

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

alo..lo..lo..geram nengok Afia..comelllnya dia...:)

MulutPayau said... Best Blogger Tips

alahai comelnya...

Nastyna said... Best Blogger Tips

alaaaaaaa comey sangat ni. Senyum sokmo pulak tu. Geram nak gigit boleh?

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Semangat ibu dia mengagah.. :) bdk2 sweet je bila senyum dan ketawa. Mmg seronok tgk

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Emmmm come dan tembam si Afi ni

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

hubby sy pun ckp afia sk sembang kan..