Pixajoy

Monday, August 19, 2013

Home » Nasi Bungkus Termurah Di Malaysia

Nasi Bungkus Termurah Di Malaysia



Lokasi : Dekat Kolam Renang berdekatan PERNAMA Kem Lapangan Terbang.

Aku punya nafsu besar.hakhak

Ambik kau promote kat sini. Lunch tadi beli 4 bungkus nasi, duanya lauk seperti diatas, ikan keli bakar, sambal tempe dan sayur buncis. Satu lagi nasi lauk daging dan untuk Aiman nasi dan ayam goreng sahaja. Total RM 12.50. Gila murah sampai en suami kata ada untung ke berniaga macam ni? 

Nasi kosong banyak wo kira 50 sen je mana tempat nak cari? Ayam daging ikan semua kira RM2. Ayam tu potong besar ok. Kalau sayur semua kira 50sen even kita ambik banyak mana pun. Nasi aku tu RM3.50 je tau. Aku dah biasa beli sini jadi dah tau budget berapa. Masa pregnantkan Afia asal malas masak memang tempat ni je aku tuju bungkus nasi.hehe..

Walaupun murah sekali sekala kalau ada hal tak sempat masak baru beli. Biasanya setiap hari aku memang akan masak. Masak sendiri ni terjamin kebersihan dan sihat. Lagipun air tangan isteri/ibu ni lagi berkat, penambat hati orang tersayang.huhu

En suami bagi tajuk tak menahan. Ada lagi tak tempat yang lebih murah dari sini?







11 comments:

Shark Kay said... Best Blogger Tips

Murah rwz

Shark Kay said... Best Blogger Tips

Murah rezeki owner kdai tu.
Jarang sgt kdai bk jual murah cmtu..
Mmg terbaek.

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

as-salam.
selamat hari raya pn kutu :)

mmmm, tak pernah la pulak merasa.
kem tempat arwah adik berkhidmat dulu. huhu

Chot said... Best Blogger Tips

Knpe nmpak mcm sedap lauk tu?

Puan Mell said... Best Blogger Tips

ade lg murah.. kedai makan kat pasaraya HERO, btu 14 puchong. nasi,
ikan cencaru bakar yg super sodap. sayur campur + nasi lg, lauk ayam, sayur. rm8. sekali air sirap 2 gelas. suka mkn kt sana sebb lauk murah dn sedap.. hahaha

Sura Mohd said... Best Blogger Tips

wahh...memang murah..kalau dekat2 umah akak ni..mesti slalu beli..:)

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Murahnya...kalau dekat umah akak, maunya hari2 ngdp nasi bungkus..(selalu terkena kutukan dewa malas..muahahaha)

LiYa HaNiF :: said... Best Blogger Tips

murah tue... :)

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

mmg murah betoi ni

Zee Suhaini said... Best Blogger Tips

murah sangat tuh..kalo dekat ni,maunya gi terjah hari2 waktu lunch..

Cho Zila said... Best Blogger Tips

memang murah.. diakui.. sebab kat tempat kitani ha mahal sesangat...tapi jauhler sesangat...